Tagok >> Süni155 >> 155 2.0 16V Turbo Q4 >> Blog
- Típus:155 2.0 16V Turbo Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Grafit metál
-klíma és a szervó szíj megfeszítve
-kerék csapágy kicserélve
-2szálas kopogás érzékelő (gyári 92es) a gyári helyére rakva, illetve egy 3 szálas kopogás érzékelő (coupe 95 utáni) a blokkra csavarozva.
Aknára gurultunk szétnézni miujság odalent. jobb féltengely porvédőm szétszakadt, kicseréltük. Szijjak megfeszítve, klíma és a szervó kivételével (az egy csúnya történetnek látszik) böcső meg húzva, megtépve. Kézifék tartó beszakadt csavarja kifurva menet újravágva, helyére felrakva.
Be igazolódott a gyanunk, a fűtéscsap elfáradt. Szombaton elszaladtam a Bárdiba, de náluk nem volt. Felhívtam még pár 0-24es alkatrész kereskedőt feleslegesen, ahogy meghalották hogy Alfa... Végül Marklartól vettem bontott fűtéscsapot radiátorral. Ki cseréltük. Újra béke van a Galaxisban
Átléptük a 10 ezredik kilómétert, 6hónap alatt. Nemrégen cseréltünk gólyalábat, természetesen ugyanolyan elektromosan állítható gyári gólyaláb került a helyére. Toronycsapágy cserélve. Futómű állításon is voltunk.A bölcső csavarjai kilazultak--->meghúztuk. Mainap pedig csúnyán elkezdett folyni a fagyálló az utastérben. Valószínűleg fűtéscsap csere lesz.
Első indítás: 170720 Km
Jelenleg : 180900 Km
Eddig megtett: 10180Km
Érdi látogasom során sikerült mankókereket, ködlámpat, b oszlop alsó müanyag takarót. Torony tetejét, bolhákat, csomagtartó takarót szereznem
Cooler kifujt így kaptam egy csere darabot amit ma kicseréltünk. Valamint át vettem a 4 pontos övemet és szintén be is lett szerelve.
Pár napja felszaladtam egy igen magas padkára. Lököst rajta hagytam és a cooler is kilyukadt. Coolert azóta már megvettem. Lökhárító kergetés közben viszont találtam egy igen vonzó GTA szettet. Meglátjuk mi lesz...