Elérkezett a negyedik olajcserém időpontja. Úgy tűnik, ráálltam a 15 ezres olajcsereperiódusokra, a bejáratás utáni 4000-es olajcserét követően mindig úgy jött ki, hogy 15 ezrenként cseréltettem. Ez jó, hiszen rövidebb, mint a gyár által előírt 20 ezer, de azért az ideális a 10 ezrenkénti lenne.
Az Elaforgnál vettem a szerviz szettet (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő), Karcsiék adatai szerint a gyár az 1,9-es, 170 lovas dízelhez már a Selenia Sport 5W-40 olajat ajánlja, így most ez került az autóba. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e érezhető különbség... egy kicsit halkabb motorhangnak például örülnék :)
A szervizelést ismét az Autóház Budaörs végezte. Most került sor az első és a hátsó fékbetétek cseréjére is, érdekes módon kb. egyszerre koptak el...
Garanciában cserélték a váltógombot , ugyanis az alsó fele elkezdett mattulni. Megigazították a lógó motorvédő műanyagokat is és a kilincseken is állítottak kicsit, télen a hidegben ugyanis néha nem ugortak vissza a helyükre.
Köszönöm Horváth Lacinak és Rohodi Misinek az ügyintézést és az odafigyelést!
Ismét Csörinél jártam, kicserélte az első fékbetéteket és féktárcsákat.