Másodszor cseréltetem a jobb első kerékcsapágyat. Először 28.554-nél kellett kicserélni, (akkor még garanciában).
Két első fékbetét is bekerült, elkoptak a régiek (67.223 km-t bírtak!)
Egy ideje fütyül a turbóm, átnézettem, de egyelőre minden tekintetben jó értékeket produkál, jó a nyomás, nem eszi az olajat... azt javasolták, várjam meg, míg tönkremegy... :)
Köszönet az Autóház Budaörsnek, és Horváth Lacinak!
Már egy ideje húztam halasztottam, de most végre sort kerítettem a bal első kerékcsapágy cseréjére. Szörnyen búgott már tél óta. A jobb elsőt még 28 ezer kilométernél cserélték, a stabilizátor rúddal együtt (ezeket még garanciálisan).
Nagyon kopogott a futóművem is, a diagnózis: stabilizátor rúd... szerencsére elég volt csak a szilenteket cserélni rajta, így ezt választottam. A jó hír, hogy a lengőkaroknak semmi bajuk. Kapott egy futóműbeállítást is, ismét kifogástalan futóművel állok neki a nyári szezonnak.
Íme az összesített lista:
- bal első kerékcsapágy cseréje
- stabilizátor rúd szilentek cseréje
- futóműbeállítás
- helyzetjelző izzó csere
- jobb első ülésfűtés kapcsoló cseréje (megint...)