Mutasd

>> Szerviz2011-05-12

Mai napon olajcsere Mobil Super 2000 10W-40-es olajjal.
Km: 143179

 
>> Szerviz2011-04-18

Mai napon porlasztócsúcs csere történt. A garázsban lévő motorból kivettük a csúcsokat, mivel azok jobb állapotban vannak, mint ami benne volt. Nem újak, de egy darabig még elketyegnek. Hatalmas köszönet Furious33 kollégának és a bátyjának Gábornak a segítségért!

 
>> Esemény2011-03-07

Jelentem, mai napon sikeres műszaki vizsgát tett az Alfa. Apróságokról esett szó, de összességében rendben vagyunk. Két évig megint autókázhatunk. Kérek engedélyt...

 
>> Szerviz2010-07-23

Már régen írtam, pedig történt azóta egy s más.
Röviden: olaj, olajszűrő csere, plusz némi olajadalék (Prolong), gázolajszűrő, légszűrő csere, mindkét első lengőkar cseréje, jobbos segédkar (vagy mi) cseréje, majd futóműállítás. A generátorszíj vezető görgő cseréje. Betonl@b cartárstól első emblémát vettem. Levaxoltam a gépet, fénylik, mint az a bizonyos, de a karcok nem tűntek el. Valami komolyabb polírozásra lesz szükség. Nagytakarítás belül, műszerfalápolás stb. Km jelenleg 135300.
Mindez kb. két hónap termése. Plusz volt egy kis átnézés: guminyomás, töltésmérés, fékek, lengéscsillapítók állapota, világítás, alváz átnézése, folyadékszintek ellenőrzése.
Egyébként a gép jól szuperál, a nagy meleg miatt kicsit füstöl, és a tankban van némi cetánszám növelő adalék is, hogy jobban szaladjon :-)
Amúgy imádom! :-D

 
>> Szerviz2010-01-02

Kb. 2 hete történt, hogy egyik éjjel -20 fok volt (szerencsére csak akkor egyszer) és bizony megéreztük :-( Már indítás után is egyenetlen volt az alapjárat, gázadásra viszont megállt a müvelet. Többszöri indítgatás és egy kis járatás után sem lett jobb a helyzet. Telefonos segítség: a szerelő szerint a hideg és a fantasztikus magyar gázolaj együttes hatása okozza a jelenséget. Vigyük el hozzá, a többit pedig bízzuk rá. Nos, mivel eddig csakis ő szerelte az Alfát (és Norcét, és Black Devilét is) így több se kellet, felhívtam Black Devilt, hogy a 155-el húzzuk el a gépet Jocihoz (a szerelő). Mivel kb. 25 km-re kellet menni, így azt találtuk ki, hogy alapjáraton (már amennyi volt) hagyjuk az enyémet ketyegni, így lesz fék, világítás és némi fűtés is. Az útba eső városban (Hatvan) az egyik lámpánál vártuk a zöldet, amikor két gyalogos erősen rácsodálkozott a következő jelenségre: Egy piros Alfa Romeo vontat egy ezüst színűt, ami így csinál: damm-da-damm-da-damm (alapjárat 900 helyett 5-600 között ugrált) és az ütemnek megfelelően kipufogófelhőcskéket ereget. Szerintem ilyen élményük nem lesz hamarosan :-))
Megérkezvén a szerelőhöz és otthagyván a járgányt, dolgozni indultam.
Két nap múlva mentem érte, a következők történtek vele: teljes üzemanyagrendszer, előszűrő kipucolása, némi gumitömítések cseréje, és ha már ott volt a fagyállót is "feljavították". Majd a következő tanácsot kaptam: némi benzint keverjek a gázolajhoz tankoláskor, és nem lesz gond. Megfogadtam a tanácsot, és azóta nem volt ilyen probléma.

 
>> Egyéb2009-10-22

Most éppen itt járunk kilométerügyileg, úgyhogy már 20.000 km-t megtettünk együtt. Viszont valami kopog elől (stab rúdra tippelek) és téli gumi ügyben is lépni kellene, úgyhogy nem unatkozok. :-)
(telós kép)

 
>> Esemény2009-10-18

2009. október 17.-én 16.00 óra körül egy Alfa33-as csúszkálni kezd a vizes úton, majd egy betonhídnak csapódik. A sofőr azonnal, utasa valamivel később hal meg.
Zoli csak 19 éves volt.

 
>> Egyéb2009-10-10

Asszem én is fogok blogot írni, tanulságul, érdekességképpen, csak úgy, stb.
Remélem, hogy nem sok javításról kell beszámolnom majd :-)
Addig is: Széles utat!