Tagok >> Jorjie >> 146 1.9 JTD >> Blog
- Típus:146 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Blu Vela 400
Kuplung kakukk. Mivel váratlanul ért, most egy darabig garázsban marad.
Kicseréltem pár izzót a műszerfalban, majd nekiálltam megnézni, miért nincs időnként duda. Viszont ehhez le kellett szedni a lököst. Ha már lent volt, kicsit leslagoztam a hűtőket, meg a coolert. Valamint kapott egy új rendszámkeretet. Ezután kiporszívóztam, lemostam. Ráment a napom, de legalább most már dudálhatok :-D
Még szeptemberben kaptam Dfg-től egy komplett kipufogót, ami még a TI-ről maradt neki, de még csak most jutottunk odáig, hogy felapplikáljuk. Azt gondoltuk, hogy egy az egyben felmegy, de nem, mert a dízelnél máshogy áll a hátsó dob, mint a benzinesnél. Ezért nem is került fel, csak a kipufogóvég. Viszont ha már variálni kell vele, akkor "irányba" raktuk fel, mert a TI-n fejjel lefelé volt, mivel ez egy Merci (sicc!) kipufogóvég. Ehhez kicsit el kellett tolni srévizavé, mert csapott végű. Az eredmény a képeken látható, szerintem nem rossz, de majd még meg kell pucolni a krómozást.
Költségek:
Auspuff: 0 pénz. Köszi Tanárúr!
Munkadíj: 0 pénz. Köszi Zoli!
Menet közben leállt az autó. What a függetlenállamokközössége? Laptopra fel, hátha kiderül valami. Nem derült ki semmi. Ötletelés, agyalás, szervíz. Jeladók csereberélgetése, immora gyanakodás, ötletelés, stb. Még mindig nem indul. Na akkor bontás. Porlasztók kivétele, elküldés bemérésre. Hoppácska, megvan a hiba: porlasztó. Beállva. A comp meg letiltotta az egész miskulanciát. Nos, akkor adjunk neki: tank levéve, kipucolva, tápszivattyú szűrője kipucolva, új gázolajszűrő, bontott porlasztó. És ha már költekezünk, új légmennyiségmérő, mert a comp nagyon sikítozott, hogy nem jó.
Most már újra elkerreghetünk a lemenő nap fényében...
Köszönetlista:
Warbi barátomnak az ötletelésért és biztatásért, a nyomásellenőrző kábelért és a türelméért!
Balázsnak és Gábornak a közreműködésért!
Ferkének a porlasztóért!
Erhardnak a LMM-ért!
Pár kép:
1: diagnosztika+leégett fej :-)
2: tank lent
3: jó az öreg a háznál!
Tegyük fel, hogy a hamutartó nem akar a helyén maradni és valamivel ki kell ékelni, hogy ne tátsa a száját, de nekünk ez nem tetszik.
Teendők:
1. szedd ki a helyéről, négy csavar fogja
2. kapd szét, mint Matula bácsi a tükörpontyot
3. az a kis "pipa" a bűnös, mert nincs a helyén, azt kell visszavarázsolni
4. ott a helye, abban a zsírral kikent sínben, úgy kell összepakolni, hogy visszamenjen
a helyére, a nagy rugóval együtt
5. rakd össze az egészet a p..ába :-)
6. ha a "pipa" tengelye mozog újra szét fog hullani, ajánlom az alternatív
átmenőcsavaros megoldást
7. csavarozd vissza a helyére
8. rakd vissza a betétet
9. tadáám :-)
Mint az időből is látható, bő fél óra alatt megvan, de ha minden kéznél van, akkor kevesebb.
Legközelebb pár szó a fékbetét cseréről :-)))