Mutasd

>> Tuning és extra2018-12-28

Az autót az első német tulajdonosa pótkerék nélkül, defektjavító készlettel rendelte. Rég kaptam defektet, de nem szeretnék emiatt trélerre kényszerülni. Végül az ünnepek előtt beszereztem egy 17-es mankókereket. Egy 156 szerszámkészlete volt kéznél, a műanyag tartót kicsit átfaragva összeraktam a kerékkel, így már nem lóg ki. Majd kicserélem ide valóra, addig is a funkcióját ellátja. A gyári kompresszor meg jó lesz nyáron a matrachoz :)

Az a mániám, hogy a ködlámpákba sárga fény kell, de gyűjtöttem a lelki erőt a cseréhez. Magneti Marelli izzók, kicsit sárgábbat szerettem volna, de elmegy. A bal oldal könnyen ment, a jobb kicsit nehezebben. Gyári előírás szerint lökhárító levétellel cserélhető, de az sok csavar. Nézegettem, a légszűrőház rögzítése csak 1 csavar és 1 bilincs. Ezeket lebontva annyit el tudtam mozdítani, hogy beférjen a kezem. A lustaság fél egészség.

Végül bekerült egy csomagtértálca. Lengyel Rezaw-Plast, gumis anyag, nem büdös, jó cucc.

Erre az évre ennyi :)