Mutasd

>> Egyéb2024-11-21

Téli kerekek felrakva

106.710 km

 
>> Szerviz2024-09-26

Legutóbbi takarításkor egy óvatlan mozdulattal sikerült letörnöm a 12v aljzat fedelét, kellett egy új. Az évek alatt fokozatosan sárgult a kiegyenlítő tartály, mostanra már eléggé zavarta a szemem. Egy körrel abból is rendeltem egy új gyárit a fiatalkatrészek.hu-ról. Leresztettem a fagyállót, új tartályba friss illik. Az első féktárcsák középső részét kezdte elkapni a rozsda, lecsiszoltam, maszkoltam, festettem Mipa hőálló ezüsttel. Így sokkal jobb. Kapott egy rendes külső-belső mosást is, pár kavicsfelverődésen kívül hibátlan.

106.072 km

 
>> Szerviz2024-08-24

Pedig ezt már cseréltem egyszer... Most ismét visszatérő check engine és P0141 (hátsó lambda fűtés szakadt) hibakód. A gyári cikkszám alternatívájaként hozták a katalógusok ezt a Bosch szondát, kipróbáljuk.

104.120 km

 
>> Szerviz2024-06-20

Kivillant a kopásjelző, cseréltettem az első fékbetéteket. A szokásosnak mondható Ate szettet kapta.

102.342 km

 
>> Egyéb2024-05-30

Semmi extra, simán átment.

101.581 km

 
>> Esemény2024-03-18

Nagykorú lett.

100.000 km

 
>> Autóápolás2024-03-14

Visszakerültek a 18-as felnik, és csináltam egy tavaszi nagytakarítást.

99.580 km

 
>> Szerviz2024-01-14

Olaj, szűrők, váltóolaj cserélve.
A motorba Liqui Moly Toptec 4100, a váltóba gyári Tutela Transmission Gearforce 75w került.

Az előző csere óta 7973 km-t tettünk meg.

98.832 km

 
>> Szerviz2023-11-30

Téli kerekek felrakva

96.430 km

 
>> Esemény2023-08-21

Meglett a 95.000 km