Mutasd

>> Egyéb2015-09-26

Súlyos dilemma előtt állok.
A motor nem kérdés, sokat megyünk, tehát diesel kell.
Hogy melyik, no az bár macerásabb.
A "kicsik" a német autópálya miatt kiesnek, marad a 2.0.
Alapvetően kézi váltó párti vagyok, eddig minden autóm ilyen is volt. Bérkocsikkal mentem ugyan pár ezret kuplungolás nélkül, de azok hagyományos váltósok voltak.
Kézi váltóval csak a 150 lovas 2.0 JTDm van. Az meg visszalépés lenne a mostani 170 LE után. Ugyan a könnyebb kocsi miatt kb ugyan úgy menne, de akkor is....
A 175 lovas viszont csak TCT-vel létezik.
Kuplungolni vagy nem kuplungolni? Ez itt a kérdés!
Aztán találtam egy videót. Beszéltem egy DSG-s tulajjal, meg egy kicsit gugliztan TCT ügyben, és megszületett a döntés: NEM kuplungolni!
A szín adott volt, mert a fehér jól hozza az autó formáját.
A bőr nem volt kérdés, csak előnyét látom, hátrányát eddig nem tapasztaltam. (156-159-Spider)
Szóval elkészült egy Excel tábla a lehetséges verziókról...
... és óránként változik.
Főleg, ha az ember ilyen videókkal találkozik :-)