Mutasd

>> Szerviz2021-02-14

A mai menü:
- termosztát le (1.kép)
- gyertyák ki,
- szelepfedél le (2.kép), patyolat tisztaság, sehol semmi lerakódás, nemhiába 3ezret se futott olaj volt benne (Motul kapott egy plusz pontot),
- felső holtpontot 1-es hengernél beállítani,
- vezérmű kerék mögötti két műanyag védőlap leszerelése (3.kép),
- balansztengelyek szíját leszed (4.kép),
- vezérlésrögzítőket felrak,
- henger előtti vízvezeték bal oldali rögzítésének oldása. A felső csavarral nincs gond, de az alsó nem jön ki. A klímakompresszor útban van. (5-6. kép)
- klímakompresszort lecsavarozni - 4 csavar tartja (7.kép),
- klímakompresszor tartót leszedni, 5 nagy csavar (8.kép)
Itt jutottam el oda, ahonnan már nincs visszaút, kitekertem a hengerfej csavarokat. Érzésre ugyan úgy lazultak le mint anno a próbamotoron.
- pár vezeték még rögzítve volt a szívócsőhöz, azokat ki kellett bontani (9.kép),
- hengerfej le (10.kép).

A 4-es hengerben láthatóan több koksz mint a többiben (11.kép).
A motorból kitörölgettem a kiömlött hűtőfolyadékot, majd letakartam (12.kép), mert most a hengerfejjel akarok foglalkozni.