Mutasd

>> Szerviz2009-12-25

Még mindig találtam kisebb dolgokat, ami még nem volt lefestve. Lefestettem még a kocsin maradt lengőkarokat is (nem jön ki a csavar) és féktartó kengyelt.
Újabb kísérletet tettem, hogy megmentsem a rugóba való kúpot, de a drótkorong átért a vason.

 
>> Szerviz2009-12-22

Ma hála KGBMAN Cartársnak - külön köszönet érte - imárom gyógyultan hazaérkezett a hátsó ablak. Kicsit bonyolult volt a hazaút (három emberen keresztül ért haza), de nem volt sürgős. Már csak vissza kellene rakni, de tekintettel arra, hogy nincs hátsó futómű a kocsi alatt ez se sürgős.

 
>> Szerviz2009-12-21

Az első ránézésre apró hibának tűnő feladat kicsit nagyobb, mint képzeltem. Rendesen fel kell emelni a kocsit, hogy aláférjen az ember majd a másik dobot is le kell szedni, csak akkor lehet mindenhol hozzáférni. Erre sajnos nem vagyok felkészülve. Fel kell vennem a kapcsolatot a helyi szakival. Legalább a sárvédő feletti festésproblémát is meg tudom oldatni.
Elkészült a rugók és néhány apróság festése is. A kipufogó is király lett :-)

 
>> Szerviz2009-12-20

Némi flex és pajszeros kiképzés után sikerült leoperálnom a kipufogó hátsó részét. Tényleg "súlyos" darab. A szemrevételezéses állapotfelmérés némi drótkorongos és hőálló ezüstös kezelést írt fel a dobra, a tartókra meg a szokásos hemerájtot. A középső képen a csővégtől balra lévő részt kell még tisztítani/alvázvédőzni aztán mehet vissza a dob, még pár évig elzenél a kocsi alatt :-))
Csak csavart ne felejtsek el venni a szétflexeltek helyett....

 
>> Szerviz2009-12-14

Ezúton is szeretném megköszönni GTVili Cartársnak a két ütközőbakot, amit adott a betegeskedő helyett. A négyből csak összejön kettő, ami még pár évig használható lesz.
Szomorú volt látni a még romjaiban is vérpezsdítő GTV-jét. Még egyszer kösz! :-)))
Szemügyre vettem a szerzeményeket, sajnos csodák nincsenek.
A műanyag bevonat alatt két támasz teljesen elrohadt, a másik kettő még úgy-ahogy egyben van. Érdekes, hogy az egyik jó az enyémből van. Ahol nem rozsdás ott esélyem sincs leszedni a bevonatot, le kell égetni...
A legjobb hogy a műanyag bevonat alatt (!!) találtam vizet. Lehet hogy még a bevonat készítésekor került bele?
Kéne új, mert akármit is csinálok a két "jobbikkal" nem lesz hosszú életű :-((
u.i.
Lapzárta után érkezett a hír: Lesz új.
Ha itt lesz megírom hogy honnan :-))
u.i. 2:
Rieglerék hoztak.

 
>> Szerviz2009-12-13

A projekt tovább zajlik, kezdünk színesedni. Ma először a lengőkarok kapták meg a második réteget, az ellensúly és a fék takarólemeze "feketedett be", majd minden, ami rugózik megsárgult.

 
>> Szerviz2009-12-11

Folytattam a harcot a rozsda ellen. Beszéljenek a képek:

1. Csavarbeszerzés, talán hátra ennyi elég lesz
2. Ennyi rozsda jött le a két kerékagyról és a lengőkarokról
3. pl. erről
4. A kerékagy utolsó rétege
5-6. Mellékesen sikerült beszereznem egy nyomatékkulcsot is, de mivel 1/2"-os el kell kezdenem a hozzá való fejek beszerzését is.

 
>> Szerviz2009-12-09

A súlyt tartó vasakat elvittem homokszórni, aztán annyira belelendültek, hogy rutinból le is festették feketére. Egész jó lett.
A látványon felbuzdulva nekiálltam itthon is festeni, a sok vett cucc között csak fekete festéket nem találtam, így a súly festetlen maradt. A kerékagynak is eredetileg feketét szántam, de választanom kellett: sárga, piros, kék és ezüst volt a polcon. Kék lett. Holnap még egyszer átkenem és mehet fel rá az új kerékcsapágy. A másikat az előző gazdája már cserélte.
Ráadásul sikerült vennem önzáró anyákat is a régiek helyett, némi rozsdamentesítésre is jutott idő és a féktárcsák is kész lettek, rozsda volt-nincs.
Ma érdemes volt felkelnem. :-)

 
>> Szerviz2009-12-08

Az alkatrészek vizsgálatával holnap kész leszek, lassan összeáll, hogy mit is kell beszerezni. A jobb hátsó ABS jeladót sikerült eltörnöm, az tuti kell. Meg csavar minden mennyiségben. Nem akarok egyetlen önzáró anyát se visszatenni, bár az "Autókereskedők" mai adásában Ed mindet visszarakta.

 
>> Szerviz2009-12-05

Ma a bal hátsó futómű volt a soron.
Majdnem készen vagyok a hátsó futómű szétszerelésével, már csak a két felső állítható lengőkar maradt a Pók-ban.