Tagok >> Tommaso 159 >> 156 1.9 JTDm 16V >> Blog
- Típus:156 1.9 JTDm 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2006
- Színe:Grigio luca di amalfi
Zavaró hangja volt már, így csere lett a vége, SKF csapágy, giga kedvezménnyel
Km 196000
Selenia WR Disel 5W40, olajszűrő, pollenszűrő.,levegőszűrő.,gázolajszűrő.,
Km 196000
A régi Matador MP58 már nagyon öreg és kopott volt, így Hankook W442-t választottam helyette, 195/60 R15 méretben
Km 194000
Mivel pálinkafőzés minden évben van, sőt többször is van, így kellett a horog, még se pocsolja ki nekünk más a príma cefrét:-)
Így beszereztünk egy levehető, 156-ra gyártott horgot, ami ugyan egy kis lökhárító kivágással is járt, de szépen megcsinálták.
Az ára nagyon jó volt, mert mindenhol 60-80 ezret mondtak a levehető horogra, és ez 28000 ft-ba megállt, plusz a felszerelés, villamosság bekötése és 4 hibaüzenet kiolvasása került 8, azaz nyolc ezer forintba. Meglepődtem, mert van ahol közel ennyiért olvasnak és törölnek hibaüzenetet.
A pesti meghúzás nyomait Vittorio tüntette el, lökhárító telifény+ sárvédő+ lámpa polír.
Budapest belvárosában egy parkolóban meghúzták a bal elejét a sárvédő-lámpa-lökhárító találkozásánál.
Apám nem hitt a szemének, amikor a szélvédőn észrevett egy cédulát, amin a sérülést okozó neve, telefonszáma volt:-)
Ritka az ilyen:-)
144.000 km, eljött a gyári alkatrészek cseréje!
-jobb, bal felső lengőkar
- stabilingák
-stabilgumik
-nyomtávrudak
-gömbfejek
Meglepetésre az alsó lengőkarok, még nem lógtak, így az még maradt, várhatóan ősszel újra ránézünk.
+ futóműbeállítás
Eddig bírta a gyári gáz, mondhatni kiszolgált mert 6 éves volt. Nyomáspróba, majd töltés, és akár egy fagyasztóládában:-)