Mutasd

>> Szerviz2019-02-27

El kezdtem megbontani a tűzfal felől a motort hogy láthassam vajon hol ereszt az üzemanyag.
Sérülést nem találtam, de viszont laza forgó csövet igen, amin még a gyári bilincsek vannak.
Sejtesem szerint ott lesz a gond, majd ezt aba bilincsel helyettesítem.
Közbe a motor hátoldalán is van némi olaj folt, úgy hogy kivettem a karterhez tartozó dobozt, és ott egy cső sérült volt, le is szakadt a cső a bilincselés után.
Szerettem volna újat rendelni, de már nem volt kapható, úgy hogy toldva lesz.
Az izzító dobozt is nézegettem, de nem tudtam szétszedni, mivel nem is szétszedhető, úgy hogy hagytam is.
A szelep fedél tömítés megadta magát, az cserés lesz.
Az egr-t lefalazom.
És még a 4-2-3-1 csatikat módosítom 1-2-3-4re hátha elmúlik a 4es henger befecskendező probléma.
Itt már korábban beszélgettük hogy elméletileg úgy lenne helyes, csak lehet nekem fel van cserélve.
A kábelezése engedi hogy fel tudjuk cserélni őket. Max nem indul el vagy csak rosszul. Ez majd kiderül.