Wolf - főkép
>> Tuning és extraAlfa 147 1.9 jtd 16v // 2017-04-15

Nos nagyjából teljesen bekerültek kicxek is. Bal hátsó ajtón tömni kellett, zörgött.
Megnéztem szinteket ugyanúgy tolja fej, mint elsőket, mégis jóval halkabb.
Nem értem, kisebb az érzékenysége, de nem kellene ennyivel halkabbnak lennie.
Vszont processzor még nincs ráhangolva...elképzelhető, hogy variálja a jelszintet, és nullára teszi mégis halkabb?
Azt hiszem, kap egy processzor resetet, és újrahangolom, az lesz a végső.
Kicx jó tizessel olcsóbb, mint hertz...olcsó húsnak híg a leve....
Nos hallgatási teszt eredménye: hangerőtől eltekintek, ott lehet fej miatt van.
Szóval az olcsó hús kifejezetten finom!
Most kocsi akusztikájára nem tudom mit mondani, nyílván más térben szól, maga ajtó űrnérete is más.
Az én fülemnek finoman egyenletesen szól, nincsenek benne bántó csúcsok, hiányok...nem merek ilyent mondani, hogy tökéletes, de nem vagyok benne biztos nem e a karbonját kellett volna előre tenni.
Úgy szól ahogy nekem kell.
Ereje van...zörgés minimalizálása érdekében teljes közeli hangerőn húztam véglegesre a duplán szigetelt hangszórókat, így vastagabb, összenyomja a szivacsot, de úgy feszítve, hogy ne zörögjön semmi. Van kis mozgástér.
Nos a csavarhúzó hegyét leverte csavarról, kopogott rajt, mint jégeső. Van itt hangerő azért.

>> Tuning és extraAlfa 147 1.9 jtd 16v // 2017-03-21

Nos egy rittyentek egy elfogulatlan bejegyzést eme gyöngyszemről...:
Gt5 650C nevű jbl szettel összevetve.
Annyira dícsértétek, nem a hangerő, a minőség a herz ereje.
Nos megjött. Csomagolás, nagyon szép fényes, színes fullgagyi vékony papír. Ajj jbl kofferként nyíló doboza emeletes rekesszel azóta is autohifi alkatrész tároló dobozként szolgál.
Ég áldja a rengeteg eszét annak aki kitalálta, hogy belbecset körbevevő hungarocellt össze kell ragasztani szalaggal. Enélkül tuti megpattogtattam volna betonon ezt azt.
Így tülélte, szikével amputáltam kötést, hümmögve leltároztam.
Az van benn ami irtak :)
Nem csekély elképedéssel konstatáltam, nincs hangfalkábel...aj pedig azokat mindig el szoktam rakni, motorba lednek, akárminek jó. Nincs..pazar.
Mély...nehezebb mint vártam, ez jó jel.
Magas...ez a pici sz...r ...ezmiez, najó, tovább. Hangváltó...anyám, fullgagyi ropogós műanyag, csodaszép ezüst szín, rács, csillivilli. Na itt elkezdtem aggódni, lekaptam, á, oké, belseje rendben levőnek tűnik.
Majd mafla pofát is vágtam, felfedeztem, három állású, -2 0 +2 kapcsolót, ami, ha jól okoskodtam, woofer jelszínét hivatott kompenzálni. Nem olvastam el, nullán hagytam, majd ha nem tetszik, elolvasom, ha kapcsolgatni kell.
Namost ugye én autóm tökéletes...szóval herz ék nem gondoltak rá, hogy kivezethessem kapcsolót kívülre? Mindig le kellene bontani kárpitot hangoláshoz?
Nos kizuháltam jbl t kocsiból, herz be.
Először keretre, hogy rendesen felüljön, majd ajtóra keretet. Ezt érdemes lassú lépésekben csavaronként kicsit húzva, műanyag enged, vegye fel szépen a neki tetsző formát.
Hangváltó mély fölé került, addig sakkoztam, hogy ott talán nem lesz útban. Végülis felment kárpit, szóval ok.
Fogalmam sem volt, hogy fog szuperálni, mindenképpen meg akartam hallgatni különbséget, két cucc között.
Jobb mély hertz, bal jbl.
Rádió röffent, szép halkan...
Heveny szívhezkapkodás, jbl hangosabb, teltebb, leveri hertz et. Elakadt lélegzetem.. hangosítok kicsit..na, mintha éledne hertz, tolom neki, igen! Utolérte, majd le is hagyta jblt, közel teljes hangerőn simán túlkiabálja jbl t.
Mégis, valahogy vérszegény, jbl hangja sokkal kellemesebb, mélyebb...na matassunk, mi is van?
Ahamm, front hpf 180hz, tekerem lenek folyamatosan éledő hertz, 63hz nél magára talált jbl hangja alig változott, igaz előtte is elég jól szólt, na itt már hertz nagyon jól, sokkal jobban, és szebben.
Ah egész fellelkesültem. Alvás.
Két nap múlva másik ajtón ugyanez a művelet végrehajt.
Viszont kilincstakaróból véletlen kipattant kicx magasa, hű, király, akkor berakom hertz magasat.
Hertz magas: jbl el nem hasonlítható, jbl halgathatatlan.
Magas..az a kis izé...kibányászon nylonból, kibontom vezetéket...ez komoly?!
Vicc!
22 darab centiméter cérnavékony izé fityeg rajta.. na itt elkezdtem köpködni.
Nézem alját...nemá, mágnesbe csavarmenet felhelyezéshez, hát ez kész, azt hittem erre csak én gondoltam eddig. Hatalmas piospont ezért.
Lyuk kb passzol, be vele helyére.
Teszt...
Hm hmhm ez a hang, ez mi?
Ez ami balról szól köszönő viszonyban sincs jobbról szóló kicx el.
Gépszkedés eq..miegymás, alakul. Feladtam, kivettem másik kicx et is, hertz be, dolgozzon processzor. TA setup.
Most sem az igazi.
Még eq bűvölés, alakul. Mondjuk rá, hogy jó.
Na adjunk neki Dire straits...
Hú, gitár frenetikus, á imádom, cin, kicsit vérszegény, Knopfler hangjában a karcosság alig hallható...mivanezzel?
Valami rock...brit gitárkombó, anyám, ez nagyon durva, olyat boostol hátsó pickupre, hogy csak lestem, eszement jó!
Brit vox ac30 rajongóknak ajánlom, leviszi fületeket.
Namég zene: neee!
Mai mittommi dance fájdalmasan szól.
Korrigálhatatlan.
Van ez a SAL szintjét sem megütő műanyag membrános kínai magasaknak jellegzetes fülbántó hangja. Kb minden tizedik számban talál ilyen hangot magának amit elkezd boostolni.
Ami gitárnak jót tett, az éneknél, szintinél elvérzett.
Nos ennyit a tetolon magasról.
Nálam kivgezte magát.
Sajna kicx selyemmagasának nyomában sem ér.
Amit vártam, egy kevésbé izmos finom hang helyett egy kiváló agresszív nagyot nyomó mélyközép, jó hangváltóval, használhatatlan magassal. Ezt kaptam 36 ezerért. Jó vétel? Nem. Magas árát megspórolhattam volna. Mély és váltó nagyon tetszik.
Mellékeltem képet kárpiton levő szivacsgyűrűről. Nekem elengedett, ez látszik is, még ragasztás előtti a kép.