Mutasd

>> Szerviz2007-09-10

09.06-ra végre sikerült befejezni a futómű felújítását.
A gyári lengőkarokban és csonkállványokaban lévő GE szemek, és a kisebb stabilizátor rudakan a szilentek kerültek felújításra.
Most már keményen és feszesen fogja az utat.

 
>> Szerviz2007-08-01

08.01.
Komplett futómű állítás. A hátsóra ráfért, mert nagyon dőlt.
Fura és elég idegesítő nyüszögő szilent hang okozója a hátsó futóműből meglett! Egy szilent ami szerencsére nem a lengőkarhoz tartozik,mert annak a cseréje igen cak költséges lenne. Ha minden jól alakúl akkor az állítás miatt ez a jelenség is megszünt egyenlőre némi WD-40 rásegítésével. Valószinüleg a rossz beállítás miatt + terhelést kaphatott és ennek következtében nyüszögött.
A stabilizátor rúd szilentjét nem cseréltettem ki, mert a hidat le kell hozzá engedni és erre nem maradt elég időnk.
08.07
Banditól vásárolt futóműből a fontosabb (az enyémbe már rossz) alkatrészek cseréje:
-mindtkét lengőkar
-kisebb stabilizátor rudak
Továbbá most már ki lett cserélve a stab.rúd szilentje is
Kézifékbowdenek be voltak rohadva. Azt is most cserélték ki ha már le volt bontva a hátúlja.

 
>> Szerviz2007-07-20

08.06
Oldal index csere. Repedt volt és beázott => téves hibajelzés időnként Ára: 5300.- (gyári)
Első embléma. Fakó volt és így nem tündökől az Alfa jel :)) 5000.-