Jellemzők: A 74 lovas Tipo után igazi versenyautót kaptam. Annak ellenere, hogy 0 km-el vettem, nem váltotta be teljesen az új autóhoz fűzött reményeket, lényegében ezért született a cuoresportivo.sk oldal is - a jegyzeteim egyre gyűltek és ha már ilyen sokmindent leírtam, úgy gondoltam, megosztom másokkal is. Valójában nem is az autóval volt a legtöbb gond, hanem a szervizháttérrel, illetve velem, mert olyan autót vettem, amit akkor nem engedhettem meg magamnak. A száguldozásra is ráfizettem, érdekes módon azonban akkor sikerült megtörnöm az elejét, mikor éppen véletlenül lassan mentem... Ennek ellenére hatalmas szerelem volt az együtt töltött három év, illetve 69500 km.
Extrák: Végig igyekeztem a gyári állapotot tartani, az OZ felnik és a SunGard fólia volt az egyetlen változtatás, ezen kívül még 3 év után is gyári állapotban volt az autó. Gyári kipufogó, nem nyúltam a motorhoz sem. Az extralista nagy hibája volt, hogy annak idején nem fért a keretbe a klimatizáció, de már az alap extralista is kábító volt annak idején: két légzsák, első ablakok és a tükrök el. vezérelhetőek, állítható magasságú kormány és ülés, hővédő üvegek, ködlámpa, immobilizer, riasztó, központi zár, gyönyörű piros kulcs, 6 hangszóró, ...
Egyéb: Hiába volt a nagy szerelem és a rengeteg kisebb-nagyobb kirándulás (megmásztuk az olasz Dolomitokat, az osztrák Alpokat, a szlovák Tátrát, voltunk Korzikán, Rómában, Dubrovnikban, ...), élmény, emlék, hiába volt hibátlan és hiába nem hagyott soha cserben - hűtlen lettem és lecseréltem a JTD-re... Néha sajnálom, főleg mikor az új tulaj felhív, hogy isteni az autó, még mindig minden tökéletes, de az igényeimnek picivel jobban megfelel a JTD, bár az sem tökéletes választás. 2000. november 9-tól 2003. december 4-ig tartott ez a frigy.