Ma hazahoztam a jó öreg V6-ot a szerelőimtől. Kicserélték a kuplungot, mert csúszott. Úgy néz ki, még a gyári darab volt. Megejtették az esedékes vezérléscserét is, a szíjat már ildomos is volt, mert a szivárgó olaj kicsit már kezdte tönkretenni. Megszüntették az olajszivárgást is, a vezérműtengely szimeringjeinek cseréjével. Kapott a kocsi 6 új gyertyát is. Az esedékes 10.000 km-es olajcsere is megtörtént, a gyárilag javasolt Selenia Racing 10W-60 került bele. 179920 km-t mutatott a műszerfal.
Ma végre kaptam időpontot olajcserére. Odaugrottam a szerelőhöz, felemelték, leszedték az alsó motorvédő burkolatot, morogtak egy sort, majd leeresztették az olajat, kicserélték az olajszűrőt és feltöltötték friss olajjal. Kb. egy órás munka volt.
Persze amit meg akartam nézni ha már fel volt emelve a kocsi, azt elfelejtettem...
A szerelőnek is van most egy JTS 156-osa, adtam neki pár jó tanácsot hozzá. :)
171200 km-t mutat az óra.
Ma eljutottam végre a szerelőmhöz, kicserélte az olajat, felkerült az alsó toronymerevítő, és megjavított pár apróságot.
Olajból Selenia 20K for AR került bele.