Néha kivillant az ABS hiba lámpa a műszerfalon. Átmozgattam a kábeleket, és arra jutottam, hogy kontakthibás a jobb elején a jeladó kábele. Áthelyeztem a kábelt úgy hogy kormányzáskor ne mozogjon akkorát, azóta a hiba nem jött vissza. Majd cserés lesz ez a kábel is.
Mikor hazahoztam a kocsimat a szerelőtől, olyan volt a műszerfal mint a karácsonyfa. Mutatott ABS hibát, légzsák hibát, és valami gondot a fékrendszerben ( ( ! ) lámpa). Ma pici kábelmozgatás és folytonossági hiány pótlás után már csak a légzsák hibát jelzi.
Mindezt úgy, hogy mikor leadtam a kocsit, nem világított egy hibajelző sem.
2 lengőkart és két qtyacsontot cseréltek.
Kiszedtem egy facsavart a műszerfalból. Az tartotta a biztosítéktábla fedelét. Örülök, hogy ilyen értelmes szerelőkre bízom a kocsim. Nem most került oda, inkább a múltkor, mikor a kontakthibákat orvosolta az elektromos szerelő.
Legalábbis egy lengőkarcseréhez szerintem azt a részt nem kell lebontani. Mily szerencse, hogy szereztem megfelelő patentokat a biztosítéktábla fedeléhez. Dühít. Majd az új tulajnak ezt is meg kell mutatnom.
Ma visszakaptam a gépemet a szerelőtől. A futómű végre nem kopog, nem cibál de...
- ABS kábel hála az égnek megint szakadt...
- Világít a légzsák visszajelző, bár néha elalszik...
- Ropog a jobb külső féltengely csukló (vagy valami ilyesmit mondott a szerelő, de ropog, az tény)
- A 20 cm-es félkör alakú szélvédőrepedésem az emelés hatására befutott a szélvédő közepéig
- Hazaúton felvillant és úgy maradt a kézifék-visszajelző lámpa (fékolajam van, azt néztem) itthon újraindítás után nem csinálta többet, bár a garázsig csak 20 m-t mentem
Szóval ismét egy problémával kevesebb a lista és 4-5 új felmerült...
Ööm va é bódottáá... :DDDDD
-