Felkerültek az új nyári gumik, a felújított felniken. A karosszériamunkák is elkészültek, alváz és üregvédelemmel kiegészítve. Felkerült a nagy méretű matricarendszám is, az első lökhárítót kisimíttattam a rendszám alatt. Felkerültek a sportcsomagos küszöbök, amiket még a TS-re vettem anno. Kapott az autó egy pár új első lámpát is a xenonos-projektoros lámpák helyett. Még a hátsó sárvédőknél előfordulhat idővel probléma, az egy másik projekt lesz majd, egyelőre nincs gond. Következik a motor, a futómű és a beltér renoválása.

Ma délután jelenésem volt az autómért Csörinél. Kicserélte a sérült lengéscsillapítót, és az átvizsgáláskor tapasztalt hibák jó része is javításra került. Kapott az autó új stabilizátor szilenteket, ismét működik a tolatólámpa, új gumiharangok vannak a féltengelyen elől, mivel szakadt volt egyik. Be voltak korhadva a kézifékkötelek, azokból is új került a kocsira. A próbaúton kiderült, hogy morog az egyik kerékcsapágy, azt is kicserélte a mester. A hazaúton fülig érő szájjal vezettem, a kocsi csendben tette a dolgát. Most viszont hallani, hogy nyikorog a fűtés ventilátora, hamarosan megnézem mi lehet a gond vele. :)
Sikeresen hazahoztam a kicsikét. Mostantól óvatosan fogom tapasztalgatni a vezetését. Szívtak vele eleget, mivel a korábbi javítások kókány módon történtek.





1
487
Fórum
Friss topicok
- 159
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Stelvio
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
