- főkép
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2015-08-13

Felkerültek az új nyári gumik, a felújított felniken. A karosszériamunkák is elkészültek, alváz és üregvédelemmel kiegészítve. Felkerült a nagy méretű matricarendszám is, az első lökhárítót kisimíttattam a rendszám alatt. Felkerültek a sportcsomagos küszöbök, amiket még a TS-re vettem anno. Kapott az autó egy pár új első lámpát is a xenonos-projektoros lámpák helyett. Még a hátsó sárvédőknél előfordulhat idővel probléma, az egy másik projekt lesz majd, egyelőre nincs gond. Következik a motor, a futómű és a beltér renoválása.

>> EgyébAlfa 156 2.5 V6 24v // 2015-05-12

Elkezdték szétbontani a vasat, ahogy láttam. Pocsék így látni.

>> EgyébAlfa 156 2.5 V6 24v // 2015-03-11

Mivel kopottak voltak a nyári gumiim, be kellett szereznem egy másik szettet. Ha már így adódott, a nyári felniimet is elküldöm felújítani, így most azok is gumi nélkül hevernek a pince padlóján.

 
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2015-02-20

Mivel korrodálódtak a sárvédők is, nem csak a küszöbök, így beszereztem egy pár bontott sárvédőt. Ma jöttek meg, lekerültek a többi cucc közé.

 
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2014-12-29

Már 2 hónapja áll a kocsi a garázsban, mivel lejárt a műszaki vizsgája, és kivágtak előműszakiról az ültetés, a xenonok, egy kopott gumi, első-alsó szilentek és a nem gyári méretű kerekek, a világító légzsáklámpa és a korrózió miatt, ami picit elszabadult. Kerestem egy jó karosszériást, január-február körül talán neki tud állni a küszöbök kijavításának, utána már csak futóművet, kerekeket, lámpákat, katalizátort kell vennem, és műszakizhat a vas. Nyárra talán megint használhatom végre, már hiányzik. Még egy pár első sárvédőt vennem kell a karosszérialakatos kérésére, mert azok alja is pocsék állapotban van.

>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2014-07-30

Nem hűtött rendesen a klímám, így meglátogattam egy autószerelőt. 160g gáz lett lefejtve, és 650 g ment vissza. Most hideget fúj. Egy évig, vagy míg meg nem javíttatom, jó lesz. :)

>> EgyébAlfa 156 2.5 V6 24v // 2014-06-08

Már egy ideje furán járt indításkor a motor, fulladozott, stb. Mostanában csatlakozott hozzá az a jelenség is, hogy tartósan 2000-2500 fordulaton használva a motort, rövid torpanásokat lehet érezni. Megnéztem a fojtószelepet, az relatíve tiszta, a légtömeg-mérő sem néz ki mocskosnak, jövő héten a diagnosztika talán ad valami iránymutatást, merre tapogatózzak. :) Addig igyekszem keveset használni.

>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2014-05-21

Néha kivillant az ABS hiba lámpa a műszerfalon. Átmozgattam a kábeleket, és arra jutottam, hogy kontakthibás a jobb elején a jeladó kábele. Áthelyeztem a kábelt úgy hogy kormányzáskor ne mozogjon akkorát, azóta a hiba nem jött vissza. Majd cserés lesz ez a kábel is.

>> EgyébAlfa 156 2.5 V6 24v // 2014-05-10

Mivel hempergett itthon egy szett EBC Groove tárcsa és a hozzá illő EBC BlackStuff betétem, így ma felszereltem őket a kocsira. Mivel egy "Skull" márkájú felső toronymerevítő is hempergett a garázs sarkában, így azt is felszereltem, hogy bonyolultabb legyen pl. a szervoolaj ellenőrzése/cseréje.

 
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24v // 2014-03-29

Valami kopog a futóművemben, így felmerült, hogy a bejáratott szerelőmet meginterjúvolom, hogy át tudná-e nézni valamikor a futóművet, hogy egy későbbi időpontban megejtsük a szükséges cseréket. Mivel Kócosw barátom úgyis vitte a félig offos járművét, csatlakoztam hozzá utasként. Nagy volt a meglepetés a szervizben mikor megláttak. :)
Mivel az utolsó szervizkor azt a tanácsot kaptam, hogy a TS-emből pár ép apróságot építsek át a V6-ra, amik ezen a drágán már elhasználódtak, így a ma délután fűnyírás után szakítottam időt hogy kiszereljem a fűtőventilátort ami nyekergett, és a megolvadt hűtőtartó gumibakot. A TS ép alkatrészeivel cseréltem fel őket.