Tagok >> dfg (Tanárúr) >> 146 ti
Blog
szóval amikor az ember azt hiszi, minden rendben van, akkor szarik valamit a sors... 2 hibátlan hátsólámpa eladó, más nem maradt... Elvittük egy csapágycserére, éjfélkor hívott a szerelő, hogy most mentek el a tűzoltók... Fizetni nem fizetett semmit, de cserébe eladta a két hátsó lámpát, és a Tovább »
Most vettem két új bf goodrich G-Force Profiler-t. egyszerűen professzionális. egy régebbi topicbeszélgetésből a tapasztalatok: bf goodrich G-Force Profiler: egyszerűen szuper, nekem eddig a legjobb Infinity inf-050: tatáknak való, kicsit puha, mégsem tapad, de legalább nem is kopik, kanyarba Tovább »
Koz készített az autómhoz egy látványtervet Ati77 155-öse alapján. Ezt matricával megvalósítom próbára. Tovább »
Sokszor felmerül, hogy milyen módszerrel a legegyszerűbb berakni a szűrőt. Én megoldottam :) persze azóta módosítottam, és nincsen ragasztószalaggal megerősítve a toldás, hanem oda is flkerült egy awab bilincs. amit tudni érdemes: -ezek a teljesítményt nem emelik érezhetően -3-5000km-enként ill Tovább »
Hálistennek csak a kartert szakította be valami. 1200 kilcsi volt az olajban csere óta. megitta a jó magyar aszfalt. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:146 ti
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:sötétzöld
- Extrák:
szokásos ti, + sony cd-tár, és néhány csokifolt a kárpiton az előző tulaj gyermekétől. - Egyéb:
Szeretem, hogy nincs rajta szárny, meg hogy még csendes, mert így senki nem nézi ki belőle a brutális erőt. persze "hangolom" majd még egy kicsit, és akkor egyértelmű lesz minden apuka számára, hogy nem melettem kell a gyereknek megmutatni, hogy milyen jól megy a suzy.
Szívmegállás!
2006 július 12 egy jürgennel való viaskodás után elkezdett csörögni. Azonnal leállítottam, jöhetett a szerelő. Főtengelycserés lett a lelkem. az egész motor belsején látszódott, hogy az előző tulaj olaj nélkül járt vele. Valószínű, hogy amikor leütötték az olajdeknit, akkor nem vették észre, hogy megy el az olaj. 220e ft. Ja és 7 hét alatt lett kész. ugye nem baj, ha nem ajánlom a szerelőt.
2006 október 24
Elvittem az autót fényezőhöz, hogy az ormányán lévő szépséghibát orvosolja. Ez gyönyörűen sikerült is, viszont elszakadt a generátor szíja. sebaj, megkértem a karosszériást, vegyen egy újat, és tegyék fel. kiderült, hogy kolégája az a srác aki a
motorgenerált csinálta. Hurrá, legalább nem ismeretlen neki a kocsi. Fel is rakta a szíjat, majd pontosan 900 métert jött a karosszériás, mire a kocsi kinyírta az új szíjat. persze a szerelő nem válalta be a hibáját, ezért elvittem egy másik szerelőhöz, aki egyértelműen megállapította, hogy rosszul volt felrakva.
FONTOS:
Kifújta az autóm a vezérlésoldali főtengelyszimeringet. 100 métert mentem még vele, mire észrevette egyik cimborám, így hálistennek semmi komoly baj nem történt. De mikor Feribá lebontotta a vezérműházat, kiderült, hogy nincsennek rendesen meghúzva a vezérlés görgőinek a csavarjai. és persze a szimering sem véletlén jött ki a helyéről. Az előző szerelő NAGYON TREHÁNY MUNKÁT VÉGZETT. Nickneve itt: VSZ155 Ja és persze nem vállalja be a hibáit.
2006 01 16 voltam ma Piri mesternél vezmódosító cserén. Kiderült, hogy a vezélésem el volt rakva!