Tagok >> dfg (Tanárúr) >> 146 ti >> Blog
- Típus:146 ti
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:sötétzöld
szóval amikor az ember azt hiszi, minden rendben van, akkor szarik valamit a sors...
2 hibátlan hátsólámpa eladó, más nem maradt...
Elvittük egy csapágycserére, éjfélkor hívott a szerelő, hogy most mentek el a tűzoltók...
Fizetni nem fizetett semmit, de cserébe eladta a két hátsó lámpát, és a levett maradék alkatrészt sem juttatta vissza.








Most vettem két új bf goodrich G-Force Profiler-t. egyszerűen professzionális.
egy régebbi topicbeszélgetésből a tapasztalatok:
bf goodrich G-Force Profiler: egyszerűen szuper, nekem eddig a legjobb
Infinity inf-050: tatáknak való, kicsit puha, mégsem tapad, de legalább nem is kopik, kanyarban mászik
yokohama avs sport: tapad, mint az álat, jó a kanyarban is, de kicsit kopós
toyo proxes t1: szuper, de szintén kicsit kopós
pirelli dragoo: életem legrosszabb gumija
FALKEN ZE 912: a másik nagy csalódás. csúszkált is, kopott is...
FULDA Carat EXELERO: semleges, hátul volt, és eleve kopottan került fel, de gondom nem volt vele
MICHELIN Pilot Exalto2: ez is semleges. elől volt, de sem tól jó, sem túl rossz nem volt, viszont mentem vele vagy 40 ezret, és ez nálam nagyon nagy szó, ez a legtartósabb nálam
mások tapasztalatai:
PIRELLI P ZERO NERO: szuper, tapad, és kanyarban stabil (GT)
ezt a tipust a qrvanagy akcióra tekintettel jelenleg nem lehet kapni.
Koz készített az autómhoz egy látványtervet Ati77 155-öse alapján. Ezt matricával megvalósítom próbára.


Sokszor felmerül, hogy milyen módszerrel a legegyszerűbb berakni a szűrőt. Én megoldottam :) persze azóta módosítottam, és nincsen ragasztószalaggal megerősítve a toldás, hanem oda is flkerült egy awab bilincs.
amit tudni érdemes:
-ezek a teljesítményt nem emelik érezhetően
-3-5000km-enként illik kitakarítani
-brutális hangot ad a motoroknak
-van akinek tönkretette az LMM-jét (szerintem hülyeség)
-nekem benn van ebben 30,000 óta, a hondában benn volt majdnem 60K-t, igaz télire ki szoktam venni.
-az én javaslatom az, hogy a legnagyobbat kell megvenni, mert annak lesz szép hangja.
