60000 km-nél járunk és még egy kis olaj utántöltés, újabb 2 deci:)
egy szolid sípolással és egy kedveskedő felirattal jelezte az autóm, hogy brake light failure, így kapott egy új izzót bal hátulra
óraállás: 56200km
2,5 deci olajat töltöttem utána
Lecseréltem a gyári fejegységet egy alpine ute-72bt típusra, ami azért jó, mert BT-os, telefont kihangosít, ipodot vezérel, usb-s (ami 1A-el tölt bármit) és jack is van rajta.
Az ára szerintem elfogadható, a kinézetén még javít majd remélhetőleg, ha megjön a szürke befoglaló keret.
iPod párosítás 3 kattintás volt az ipodon és 2 a fejegységen:)
fejegység 27900
antenna adapter 990
Észrevételek pár 100 km után.
Ekvalizer nélkül tompa minden, +-7es tartományban mozog a mély-közép-magas, szépen akkor szól, ha
mély +3 +4
közép 0 +1
magas +6 +7
Ilyen beállításokkval viszont nagyon jó, a mélyek is pattanósak, a magasak is cincognak, a max hangerejét még ki sem próbáltam, mert korábban kezd túl hangos lenni.
Amúgy rettentő elégedett vagyok vele, beülök, bekapcsolom és ha az ipodom 1-2 méteres környéken van, mondjuk a zsebemben vagy a kesztyűtartóban, akkor 1-2 másodpercen blül szól a zene az ipodról. Akkor is ha fülhallgatóval hallgatom, beülök, bekapcsolom a rádiót, kikapcsol a füles szól a kocsiban.
Ami kicsit furcsa, hogy a hangerő tekerő "állásai" közt egész nagy hangerő különbség van. Úgy értem, hogy könnyedén meghallani mondjuk a 15-ös és a 16-os hangerő közti különbséget. 20-25 körül, lehúzott ablaknál már odanéznek a buszmegállóból, hogy "miezaszar", tekintve hogy Magyarországon nem túl populáris zenét hallgatok. Amióta megvan 1x hallgattam rádiót, de csak mert lemerült az ipod:)
Bátran ajánlom mindenkinek, én abszolút nem bántam meg, hogy kicseréltem..
Már csak a beépítő keretet várom:)
2013.05.15
Zé-nél jártunk 60ezres nagyszervizen. Ugyan a 60ezer nincs meg, de a 8 éves korunk már erősen indokolta..
Teljes vezérlés csere: vezérműszíj, görgők, hosszbordás szíj, vízpumpa, vezérlés módosító.
Még: Olajcsere, olaj-, levegő- és pollen szűrő csere és egy-egy új embléma előre meg hátra.
A hátsó vállalhatatlan volt, az első "csak" méltatlan:)
A ma esti foci alkalmával 4 autónkból 3at törtek fel a népligetben az építők sporttelep bejáratánál. Az én kis autóm hálstennek megúszta. Nem tudom, hogy a riasztó tartotta távol a népesség rákfenéjét vagy csak megzavarták őket és nem jutottak el a 4. autóig.. De többet biztos nem megyek arra.
Rendőrségi helyszínelés 3 óra, az ellopott értékek kb 1000 forint parkoló pénz és egy irattárca. A kár nyilván 100ezres nagyságrenű a 3 autóban. Tajgetosz.
Haro-tól egy tanksapka kulccsel, mert az enyém nem volt zárható, egy új szett első ablaktörlő, mert rángattak és egy kormány alatti borítás, mert az egyik "zsanérkampó" le volt törve.
Emellett külső műanyagok és műszerfal ápolás, tisztítás. Szépek lettek, a kissé mattult külső műanyagok ismét újnak tűnnek:)
Vezérműszíjcserére indultunk, de nem lett belőle semmi, mert vezérlésmódosító csere is kellene, de ne cseréljük külön, mert egyszerre kéne és most nincs vezérlésmódosító raktáron. Holnapra sem lesz. Jövőhét szerdán jövünk vissza: vezérműszíj, vez.mód, olajcsere, szűrők cseréje.
A jobb első futómű a vizes időben nem produkálta a nyikorgást, vagy csak megijedt a szerviztől. Mindenesetre van egy újabb hetem figyelgetni a viselkedését.