Mutasd

>> Szerviz2008-03-27

Késő délután hívott Attila /a szerelő/, hogy készen van Lukrezia. Gyorsan el is szaladtam érte, és valóban, teljesen kisimult a motor járása. Nem is volt nagy baj, a pillangószelep tengelyének volt valami beállítási problémája, illetve a kompjuter teljesen rosszul értelmezte a lambda-szonda jeleit. Ezért is volt, hogy miután lehúztam a szondát és a fűtését, sokkal jobban vezethető volt a kocsi, de persze nem tökéletes. A hangolás után ezen egy reset és újratanítás segített.
Most már tényleg olyan az autó, mint lennie kell: erős, rugalmas, kultúrált járású, és már 1700 táján fel lehet váltani. Szinte hangtalanul siklik, mint egy vitorlás, csupán némi gumihanggal kevert háttérzaj szűrődik be, miközben épp csak hallható a V6-os motor sejtelmes morajlása. Végre itt az igazi 164-érzés. Heuréka!
Addiktív.

>> Szerviz2008-03-27

Kicsit enyhültem az anyagi helyzet szorításából, így ma elvittem Lucreziát szerelőhöz, hátha sikerült hétvégére kigyógyítani a rángatásból. Jó lenne vele menni Pécsre a hétvégén. Pont ott volt még Mendieta Diabloja is, kicsit körbe is vizslattam :)

>> Egyéb2008-03-17

Ma felrakattam a nyári gumikat. A téli már kissé kopottas volt, de a legnagyobb baj az, hogy nagyon nem az ő mérete volt, ezért kóválygott az úton, mint a részeg biciklis. Ott is hagytam a gumisnál a téli szettet.

 
>> Szerviz2008-03-17

Így vettem, aztán egy alapos kihúzatás után leállt. 500 méter volt még hazáig, de legalább hatszor leállt. Konzíliumot tartottunk, mint kiderült, az intercooler csövet csak egy kábelkötegelővel rögzítették. :P
Egy lebilincselés, és talán ez meg is oldja a problémát.

Update 1: mégsem, még egy kicsit néha mindig beszeggat. Érdekes, reggel nem csinálta. Tényleg nőből van.