A jobb felső lengőkar kopogott. Janitól kaptam egy újat, ma beszerelésre került. Áldom a futómű tervezőjét! Nem kell lebontani a fél autót egy lengőkar cseréjéhez, mint az elődöknél, minden hozzáférhető, nagyjából 10 perc alatt cserélhető.


Az elektromosan behajló tükrök úton-útfélen elakadtak. Egy takarítás, és némi WD40 után hibátlanul teszik a dolgukat. Valószínű nem sokszor voltak használva.
Az ablakok elég nehézkesen mozogtak fel és le is. Szilikonnal átfújtam a csúszkákat, így most szinte suhannak, és azt is hangtalanul teszik. Az emelőmotor sem erőlködik többé!


Szóval kellett egy utód a 166-nak. Sok variáció nem létezett. Kellett a hat henger, meg valami fiatalabb. Sw-t kerestem, ez jött szembe. Jani7212 autója volt. Megalkudtunk, elhoztam. Nem blogoltam nagyon az autóimról, de akkor már nem szakítom meg a Jani által elkezdett folyamatot. Képeken az indulás, és az érkezés pillanatai. Pont ideális idő volt a Q4 hajtás tesztelésére. A kislányom odáig van érte, mert piros. Az első indításkor felkiáltott: aztaaa! Utána megállapította, hogy az autónak "szikla hangja van". Szóval jó kis autó ez, és minden olyan dolog már benne van, amit én is beletettem volna. A többi majd elválik.
Jani blogja az autóról

