Ilyen sem történt velem még, pedig már van párszázezer alfás kilóméter a talpamban. Az történt, hogy megálltam a pirosnál, majd amikor felengedtem a fékpedált, üdvözölt az üzenet, hogy csekkoljam a jobb hátsó féklámpát. Elgurultunk még az asszonykám munkahelyéig, majd vetettünk rá egy pillantást. A jobb hátsó féklámpa égve maradt. Na, ez meg hogyan? Izzó ki, mindkét wolframszál sértetlen. Csatlakozó ép. Hazamentem vele és idő hiányában elraktam aludni. Ma volt kis időm, igy mindkét oldalt szétszedtem, a csatlakozókat megtisztítottam, majd kaptak kis kontaktsprayt. Semmi változás. Mondom, felcserélem már a két oldali izzókat. És lám, az izzó a ludas. De ez hogyan, azt ne kérdezze senki. Vettem egy párat a jól bevált helyi márkából, mindkét oldalon cseréltem akkor már. Most minden szuper. Próbáltam fényképezni az izzót, mielőtt kidobtam, nem tudom mennyire látszik.
159 ablak benzingőz csapágy dual fejegység fék féklámpa főtengely gyújtáskimaradás hajtókar hajtókarcsapágy hidrotőke izzó kábel kiegyenlítőtartály kipufogó kulcs lambdaszonda lengőkar lökhárító novitec olaj olajcsere pillangószelep pollenszűrő q4 rendszám spoiler stabilizátor szelep szemüvegtartó tükör ülésfűtés v6 váltógomb vezérlésmódosító
>> SzervizAlfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-02-21