Tagok >> gyml >> 164 2.0 TS 8V Super >> Blog
- Típus:164 2.0 TS 8V Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:kék
>> Szerviz2024-01-16
Ahogy korábban is írtam az olajnyomásszenzor helyén egy csavart találtam. A legnagyobb probléma az volt vele, hogy a szenzor csatlakozása M10x1-es a csavar pedig M10x1.5ös és egy kis madzaggal volt letömítve. Természetesen menet már nem nagyon volt a furatban, ezért a motort sem mertem járatni nehogy "kiessen" a csavar és elfogyjon a motorolaj.
A furat a motorblokk tűzfal felőli oldalán van ezért nem volt egyszerű a menetet megjavítani. Szerencsére a motortér elég nagy a 4 hengeres motorhoz.
A szenzor most a helyén van, tömített, viszont a nyomásérték továbbra is 0 az órán. Mivel a fordulatszámot sem mutatja ezért gyaníthatóan ott lesz a probléma. Az óracsoport cserélve volt és megkaptam az eredetit is de még nem próbáltam ki mi a baja.



Online tag
2
Vendég2
514
Fórum
Friss topicok
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Szerelőműhely
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 145-146
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8