Mutasd

>> Esemény2025-06-26

A 156 V6 sajnos továbbra sincs teljesen készen, de már nagyon vágytam egy jó autózásra, ezért munka után elmentem a slovakiaringre. Győrtől kb 50 perc autózás, de sajnos az utak nem a legjobbak.
Ezen az eseményen az én "futamomban" csak sokkal erősebb és épített autók voltak. Elég sokat kellett a tükröt néznem, de azért élvezetes volt a száguldás.
Az autó szinte teljesen gyári, mégis nagyon jól viselkedik. Enyhén orrtolós a szűk kanyarokban, de apró gázelvételekre szépen mozgatható és teljesen kiszámíthatóan viselkedik. Először kicsit fura a passzív hátsókerék kormányzás, de ezt már a körforgalmaknál megszoktam., viszont szerintem amatőr szemmel sokat segít.
A Bridgestone gumik nagyon jók, érzésre a Michelin CUP-nál egy picit nagyobbat tapadnak, de azt a 156ossal használtam, szóval nem teljesen egyformák a körülmények.
A motor hibátlanul működött, 5500 fölé nem forgattam, mert nagyon-nagyon meleg volt és nincs olajhűtőm, csak a gyári hőcserélő.
A fék képességeit nem használtam ki, de így is látszik hogy jól megmelegedett a tárcsa. Viszont továbbra sem üt vagy ráz, nem ment tönkre. A Brembo xtra betétek ezen a szinten nagyon jók, saját tapasztalat alapján tényleg jobbak mint a sima Brembo betétek és ha nem az utolsó tized másodpercekért harcol valaki, akkor pályanapon is használhatóak.
Egy dolog van amit korábban már tapasztaltam és itt is előjött, hogy a kereket nagy mértékben elfordítva és terhelve valahol beleér talán a dobbetétbe.
Fejlesztési potenciál lehetne egy felső toronymerevítő elöl és egy vastagabb hátsó stabilizátor. Kellemes autózáshoz másra nem is nagyon van szükség.
Időket mértem, de nem mérvadó, mert nem haszáltam ki teljesen az autó képességeit és szintem minden körben jött valaki akit el kellett engednem. kb 1 perccel volt rosszabb mint a V6-al 2 éve.