Tagok >> gyml >> Spider 2.0TS >> Blog
- Típus:Spider 2.0TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:nero (fekete)
Nem világított a hátsó helyzetjelző. Mivel ebben nem figyeli az elektronika ezért nem tudom mióta, most is csak azért tudtam meg, mert barátnőm jött mögöttem az ő kocsijával és szólt. Viszont ennek az esélyét minimalizálni szeretném ezért a másik oldalon is kicseréltem és ha már ott voltam az index izzókat is bár azokat észrevenném ha kiégnének.
A jobb oldali ablaktörlő gumija elszakadt, a bal oldalinál pedig már hiányzott az ablakmosó egyik tartója. Korábban valamelyik ablaktörlőcserénél volt a csomagban 2-2 db, ezért ezt most ingyen cseréltem-pótoltam.
Sürgősen kellett vennem ablaktörlő lapátot mert használnom kell az autót és esőt mondanak, ezért olyat kellett választanom ami azonnal van, így lett a Kamoka. Legalább ezt is kipróbálom. az előző Champion volt és régóta fenn volt az autón, de mivel ritkán használom esőben ezért inkább elöregedett.
Lemerült az elem a kulcsban, nem világított a LED sem. Kapott újat. Számomra érdekes, hogy 2 db elem van benne egymás felett.
A jobb oldali külső féltengely csukló éles bal kanyarban gázadásra (például a munkahelyemnél a parkolóban) ropogott. Már kb 2 éve megvettem az új Fast Original márkájú csukló készletet, de most volt időm kicserélni. A zsírt elhasználtam belőle a 164-es felújításánál, ezért vettem hozzá a Szakál Metálban Febi-s molibdénos féltengelyhez való zsírt.
A csere könnyen ment, szerencsére nincs semmi összerohadva. A tesztkör alapján a javítás elérte a célját.
Az alsó vízcső a blokknál folyamatosan szivárgott, bármennyire meghúztam a bilincset. Rendeltem a AFRA-ról egy újat jó drágán és vártam rá sokat, majd egy jó ideje nézegettem a polcon. Most viszont kicseréltem és vele együtt a hűtőközeget is.
Megcsináltam én is a Sanyi által kitalált hűtőmerevítő saját verzióját. Az előzőnek a tetejéből készült nálam is, csak én egy csavart használtam a hűtőnél hogy a másik végét lehessen mozgatni függőlegesen és ne kelljen merevítő. A zárhidat nem akartam megfúrni, ezért a már meglevő csavarhelyre fogattam fel. Felhegesztettem az anyákat, így könnyen szerelhető.
Az utolsó pillanatban csinálhattam meg, mert a hűtő teje már mozog, majdnem teljesen elvált, de még nem folyat. Kb 100-150 km-t mehettem vele a csere óta. Azért majd egy tartalékot be fogok szerezni, mert bármikor kellhet.
A bal oldali ülésem oldaltámasza már ki van kopva/szakadva, ezért figyelni szoktam a hirdetéseket, hogy estleg találok-e jó állapotut azonos színben.Most szerencsém volt és akadt egy. Pátyra kellett elmenni érte, de megérte.
A szett egy GTV-ből származik, ezért a hátsó ülésekre nincs szükségem, de elhoztam mert hátha lesz még egy GTV-m is valaha.
Hallottam/olvastam jót is rosszat is, ki akartam én is próbálni. Feltehetőleg nagy a szórás a kínai LED-ekben.
Az én esetemben a Hella normál HB3-asához képest ég és Föld. Télen tervezem szétszedni a lámpatestet és megpucolni a vetítőlencsét, de már ebben az állapotában is sokkal jobban látni vele. A vetítési képe is jó, éles vonallal választja el a sötét és világos részt.
Átszakadt a hővédő lemez a kipufogó felett ezért egy nagyobb alátéttel felfogattam. Most újra csendben van, nem zörög.
Időszerű volt az olajcsere és újra Motul 10W60at kapott. Sajnos 4 literest vettem, ezért mehettem újra az olajboltba pótlásért.
A vízhűtő felső része elvált és folyatta a vizet. Rendeltem egy újat, de mivel a szakálmetal webshopjában az NRF márkájúhoz az volt írva hogy "réz" pont mint az eredeti, és kb 20 ezerrel drágább is volt, ezért ezt rendeltem. Sajnos ez kidobott pénz volt, mert ugyanúgy Mahle-t kaptam, ami pont olyan silány minőségű mnt amit kiszedtem. Nem érdemes a drágábbak közül választani, pont azt tudja a fele annyiba kerülő is.