Alkatrészek megrendelve: King akármilyen csapágy 6k, tömítésgarnitúra 16k, gyűrűszett (Goetze) 15k, A dugó pedig 18,7, AE lesz. SZ.A (szerelés alatt :))
Sajnos nem csak a szimmering sínylette meg a dolgot. 3 bar nyomás a bal első hengerben meggyőzően a motor elhalálozásáról tanúskodott. Persze nem is ment a henger így. Úgyhogy most széjjelbombázzuk, azt meglátjuk mi lesz.
Szombaton elmentem pár ajtóért Kando777 cartárshoz, mivel a jobb első gyanús volt már régóta, nemrég pedig kiütött rajta egy kis rozsda. Az ajtók rendben el is jöttek, így ma lekentem őket, gondoltam legyenek rendesen tárolva, majdcsak ráapplikálom őket a verdára, persze majd csak egy festés után. (Rövid ideig elméláztam a drapposszürke-vörös-pepita megjelenésen, de könnyüszívvel mondtam le róla :)) Gondoltam egy telet még csak kibír a rozsdás, de addigis, hogy nehogy kárt tegyen a kasztniban, gondoltam lekezelem a küszüböt is a rozsdás ponton, mert oda is "átvonulni" látszék az korhadás. Aztán mondom gyanús nekem ez a küszöbspolier, nem is látok rendesen alá, leveszem, hát mibaj lehet, legalább látom mennyire terjedt a folt.
Nos kíváncsiságom "végzetes" hiba volt. Az egész jobboldali küszöb alulról tiszta rohadás, azon a helyen, ahol az ajtó is ki volt kezdve négy ujjam beszaladt.
Hejj, de remek, irány kasztnis ismerős. Ott lebontottuk az összes spoilert. Kijött belőlük összesen kb kétszer fél kiló megszáradt sár, valamint jelentős mennyiségű vasoxid. A bal oldalon elöl ép ugyan, de hátul ott is lyuk van, szóval azt hiszem az is cserére kerül, feltéve, hogy lesz hozzá anyag. Magamban elmormoltam egy imát a küszöbspoler feltalálójának lelki üdvéért. Sebaj, már úgyis "rég" költöttem rá. Kíváncsi leszek mibe kerül majd a műsor.