Reggel megbontottuk a vezetőoldali küszöböt is. Aztán 5 perc múlva le. Helyenként rosszabb volt mint a túloldal, ami eléggé meglepő. Tettenértem a nagy cégek (bocskay) "drágademegériazárátminőségbiztosított" típusú karosszériajavítási technologiáját. A bal hátsó emelőbak alá be volt heggesztve, feltételezem egy lyuk helyére egy fémtiszta!!! lemez, ami a belső küszöb függőleges éle felől fémtiszta is maradt, pedig már 3 éve történt az emelőbak "javítás" és alvázvédelem típusú 80ezres munka. De az alsó lapja a behegesztett lemeznek már rozsdás volt (nem tudom hogy kezelhették le, de mivel festve sem volt, nyilván sehogy) A régi lemez pedig, amihez a foltot rakták szét volt rohadva. A megoldás tehát teljesen ugyanaz lett, mint a jobb oldalon, Az emelőbak fölé 30 centis zártszelvény a szélesebbik lapján fekve, erre keresztben a a tartópillér a keskenyebb oldalán.
A képeken már csak a külső küszöb elem, tehát az eredmény látszik, mert a masinát otthon hagytam. De teljesen ugyanaz lett, mint a túloldal, csak pár centiben tér el a zártszelvények hossza. Az emelőbak pedig szintén két egymásbatolt vascső összeheggesztve. Mondtam már, hogy a tankok jópofa járművek?:)
2 200.000 236k 33 ac acpumpa aknamunka alapozás alapozva dughattyú dugó ééés egyéb előélet előtt elstartolt év féltengelycsavar-pótlás felújítás festés generál hajtókarcsapágy halad halála hűtés hüttő időnek karaván kész! kor küszöbén küszöbön láncreakció leállás műszaki nyugi ö olajcsere olajteknő szimm szimmetria szívműtét t-elosztó tartalékba tartógerenda tavasz tengelykapcsoló terelgetés új üregvédelem út utakon utánpótlás úttalan varratok vasfoga váltó váltó2 váltóolaj-csere viszontagságos
>> SzervizAlfa 33 1,4 - 1990 // 2007-09-08