Megfelelő szerelő és többhetes türelem híján az Autóklubra bíztam a kuplungcserét az öreg ezüstsárkányban. Egész gyorsan elkészült, ahhoz képest és annak ellenére, hogy időközben kiderült, hogy a lendkereket is szabályozni kell. Egy helyi lakatosműhelyben ezt villámgyorsan megoldották, így 5+1 munkaórával nagyrészt meg is oldódott az ügy. Leszámítva, hogy a féltengelynél a csavarok fejét elnyalta a szerszám, több is cserés, így még lesz egy kör, amikor azokat pótolni és normálisan meghúzni is szükséges.
Addig is hazagurultam vele a lakhelyére, hogy majd visszaviszem csavarokkal, de két hengernél több nem nagyon járt. Ráadásul másnap reggel, mikor kerestem volna ennek okát, észrevettem, hogy a jobb első fék elköpte magát, nem tudom mi az oka, bár a kuplungcsere okán nem logikátlan, főleg ha nem is engedtek le folyadékot. Végül hosszabb kutatás és fórumozást követően helyreállt a gyújtási sorrend. A fékfolyadék szivárgása is abbamaradt, helyette a hűtővizet szórta egy felső könyökön keletkezett lyukon át, mint egy szökőkút. Egyelőre tömítőt kapott, ami megállította, illetve egy (sima fűtéshez való) réz könyök várja akcióbalépését. Ezzel nem sietek, mivel használni a féltengelynél 5 csavarral, épphogy meghúzva a 6 helyett, nem igazán ildomos, talán nem is biztonságos.
Kuplungszett:38e, Munkadíj 40 e, Anyag: 3e, Beszabályozás:5e.
2 200.000 236k 33 ac acpumpa aknamunka alapozás alapozva dughattyú dugó ééés egyéb előélet előtt elstartolt év féltengelycsavar-pótlás felújítás festés generál hajtókarcsapágy halad halála hűtés hüttő időnek karaván kész! kor küszöbén küszöbön láncreakció leállás műszaki nyugi ö olajcsere olajteknő szimm szimmetria szívműtét t-elosztó tartalékba tartógerenda tavasz tengelykapcsoló terelgetés új üregvédelem út utakon utánpótlás úttalan varratok vasfoga váltó váltó2 váltóolaj-csere viszontagságos
>> SzervizAlfa 33 1,4 - 1990 // 2018-01-14