na ez egy kicsit érdekesebb volt. benyalok annak aki tudott volna gyürüket szerezni ezekre. a végeredmény valami nissan gyürük csak kicsit a hornyokon kellett módosítani
hengerfejek elkészültek. 12db himba cserélve, síkolás. szelepek becsiszolva, szelepvezetők, szelepszárszimeringek cserélve.a három törött vezérműtengely csapágy csésze újra gyártva.
kuplung kész. 550NM-ra megerősítve. ez a későbbiekben még gyenge pont lesz
elég sok hiányossága van a motornak, mondhatnám kuka. de innen szép a győzelem
töik régen nem írtam, pedig nagyon sok minden történt. a gtv év közben elég nagy változásokon ment át. sokkal könnyebb lett és erősebb is. most kb 1000 kilós és keréken úgy 330 le. az utolsó két versenyre még meg is nitróztuk. a gyenge pontja a kuplung. na ez csúszott 3 versenyen keresztül. viszont igy már kezd körvonalazódni a jövő évi konfig. marad a gtv kasztni, de hátsó kerekes lesz, egy th400as automata váltóval. a motor marad csak kap turbót. folyt köv....
tegnap elkezdtük a "matrica" felkészítését az idei évadra. eddig sem volt gyenge a motorja de a mostani fejlesztések remélem kicsit még hoznak majd. pár kép a motor kiszereléséről.