Blog
Mivel egyetlen alfás sem jelentkezett érte, fillérekért, fél nap alatt elvitte egy #@@*/ nepper, aki elfelejtette a megegyezés és adásvételi megírása előtt közölni a tényt, hogy nem magánszemély. Különben elküldtem volna a faxba!!! Ha valaki hirdetésben látja, hogy vezetett szervizkönyv, az ne dő Tovább »
Az első lökhárítón felpattogott a fényezés, nem szerettem volna megválni a régi autómtól így, ezért leszereltem azt, párom pedig elvitte fényező műhelybe, ahol gyári értékre fényeztettük mind a fényezett, mind a matt részeket. Szebb et, mint amikor kigurult a gyártósorról! Képek sorrendben 1. homo Tovább »
Sikerült lemosnom a két Alfát, hogy aztán pár óra múlva óriási villámlásos-felhőszakadásos eső hulljon mindkettőre. Jól néztek ki egymás mellett :) Tovább »
Eljött az idő, az olaj+olajszűrő+fagyálló cseréjére. Ismét leszereltem a tágulásit és pár darab dunai kaviccsal és ecetes vízzel félig töltve, kézzel rázogatva kitisztítottam belülről a vízkövet. Eneos 5W-40 olaj, CHAMPION szűrővel ment bele, ismét sikerült a kisebbet vennem :(. Sajnos levegőnek né Tovább »
Reggel melóba menet tolatáskor megállt a technika. Épp kéznél volt egy vadi új TEXA cucc, rápattintottuk és azt mondta, hogy Főtengely jeladó (RPM sensor). Magyarán holtponti jeladó kukás. Így is volt, hiába pörgetett, nem indult. Kis idő várakozás és hűlés után már beindult. Prezentálta hibajelens Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.0 TS 16v Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:195 Rosso Proteo metallizato
- Jellemzők:
Megy! Még akkor is, ha nem nyúlok a váltóért! :) - Egyéb:
Igazság szerint decemberi, csak a forgalomba helyezés "egy évvel" későbbi :)
Egy gazdája volt,Mo-i, szervízkönyves, épp eladás előtt kapott nagyszervízt, komplett futómű cserélve lett rajta, meg egy új motorvédő lemezt is vásároltak hozzá. És mindenről, minden évben van számla! ;)