Tagok >> Németh Lajos >> Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive >> Blog
- Típus:Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Bianco pastello
Giulietta betegség, hogy a váltógomb alsó részéről egy idő után elkezd leválni a króm bevonat. Felülete, a hiányos részek széleinél éles lesz és szétszabdalja az ember ujjait. Főleg hidegben tudnak nagyon fájni, ezek az apró vágások. Ebből lett most elegem, rendeltem új váltógombot.
Júniusban kaptam egy 70mai M300 menetrögzítő kamerát. A kamerához külön vásárolható kiegészítő modul, aminek segítségével aktiválni lehet a parkoló üzemmódot. A modul bekötése most történt meg.
Parkoló módban, ha ütés éri az autót vagy valamitől megmozdul (a kamerában van G-szenzor), akkor bekapcsol a kamera és rögzíti a történéseket. Akár timelaps felvételt is lehet készíteni a parkolásról: ilyenkor folyamatosan bekapcsolva marad a kamera és 10 másodpercenként készít egy fotót, amiket a végén videóvá fűz össze.
A következő indításkor a kamera "szól", hogy eseményt rögzített és nézd meg a videót a telefonos alkalmazásában.
Külső mosás, waxolás, felni tisztítás, gumiápolás. Belső műanyagok nano-bevonata és bőrápolás.
Nyár végén kezdett rendetlenkedni az akksim, valószínűleg a telet már nem élte volna túl, ezért vettem egy újat.
Az autó Start&Stop rendszerét soha nem használtam, mert szerintem nem tesz jót a motornak és a turbónak sem. Már évekkel ezelőtt szoftveresen kikapcsoltam, ezért az új akksi nem Start&Stop lett.
Az elpukkant vízcsövet gyári újban nem sikerült beszerezni (több hetet kellett volna várni rá), ezért egy bontott került beépítésre. A csövet testvérem szerezte be, a Vecsési Alfa Bontóból, nagyon barátságos áron.
A furcsa, hogy az eredeti (elpukkant) cső nem gumiból, hanem műanyagból volt. Az "új", bontott viszont teljes egészében gumicső.
3
454