Tagok >> Németh Lajos >> 145 1,6i.e. L Junior >> Blog
- Típus:145 1,6i.e. L Junior
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Verde Caraibi
A fékerőelosztó rugóját és "bilincsét" most sikerült csak beszerezni. Remélem ezek is gyorsan a helyükre kerülnek.
Az ABS kockától hátrafelé az összes fém fékcső cseréje anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsőre.
Mindeközben még ezek történtek:
- féknyergek felújítása és szinterezése,
- a hátsó kissé megviselt - szériatartozék - Eibach rugók újra cserélése (ugyanilyen Eibach rugókra),
- fékerőalosztó cseréje,
- első és hátsó gumi fékcsövek cseréje,
- jobb hátsó kerékcsapágy cseréje (ez valamiért kb. évente elpusztul).
Ami még hátra van:
- szervódob csere,
- az első fém fékcsövek cseréje (anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsövekre).
Testvérem vett az autójába a "Spuri" nevű állítólagos csodaszerből. Mindegyik autójába töltött (Alfa 156 2.0 TS, Lancia Phedra 2.2 HDI) és nagyon dícsérte. Nehezen akartam elhinni és eddig úgy gondoltam, hogy ezek a dolgok csak a pénztárcán könnyítenek és semmi pozitív, észrevehető hatása nincs az autóra.
Kipróbáltam én is... és ezen termék esetében meg kell változtatnom a véleményem. Kb. 50 km után kezdtem valami változást érezni az autón. Csendesebb, egyenletesebb lett a motor járása (megjegyzem, hogy eddig sem volt hangos az autó). Sokkal dinamikusabban gyorsul, észrevehetően sokkal jobban megy.