Tagok >> Németh Lajos >> Blog
A fékerőelosztó rugóját és "bilincsét" most sikerült csak beszerezni. Remélem ezek is gyorsan a helyükre kerülnek.



Az ABS kockától hátrafelé az összes fém fékcső cseréje anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsőre.
Mindeközben még ezek történtek:
- féknyergek felújítása és szinterezése,
- a hátsó kissé megviselt - szériatartozék - Eibach rugók újra cserélése (ugyanilyen Eibach rugókra),
- fékerőalosztó cseréje,
- első és hátsó gumi fékcsövek cseréje,
- jobb hátsó kerékcsapágy cseréje (ez valamiért kb. évente elpusztul).
Ami még hátra van:
- szervódob csere,
- az első fém fékcsövek cseréje (anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsövekre).









Ma 24 éve, 1995. május 21-én gördült ki a gyárból.

Cserélve lett:
- kettőstömegű lendkerék,
- hidraulikus kinyomócsapágy,
- kuplungszett.
Testvérem vett az autójába a "Spuri" nevű állítólagos csodaszerből. Mindegyik autójába töltött (Alfa 156 2.0 TS, Lancia Phedra 2.2 HDI) és nagyon dícsérte. Nehezen akartam elhinni és eddig úgy gondoltam, hogy ezek a dolgok csak a pénztárcán könnyítenek és semmi pozitív, észrevehető hatása nincs az autóra.
Kipróbáltam én is... és ezen termék esetében meg kell változtatnom a véleményem. Kb. 50 km után kezdtem valami változást érezni az autón. Csendesebb, egyenletesebb lett a motor járása (megjegyzem, hogy eddig sem volt hangos az autó). Sokkal dinamikusabban gyorsul, észrevehetően sokkal jobban megy.

1
1011
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Giulia
- 159
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV