Tagok >> Németh Lajos >> Blog
Kicseréltük a gyujtótrafót és a lambdaszondát. Ez megoldotta a problémát.
Valami gubanc van. Alf motorja furcsán, egyenetlenül jár, az egész autó rángat tőle (annak ellenére, hogy a fordulatszám mérő stabilan ugyanazt mutatja). Füstől és a legkisebb emelkedőn is alig akar felmenni, a benzint pedig iszonyatos étvággyal eszi (kb. 10 km-en sikerült negyed tanknyi benzint elfogyasztania). Egyelőre nincs megoldás...
A gyertyákat kiszedtük, mindegyik nagyon trutymós volt, de a megpucolásuk sem segített :(
A 177800-adik km alkalmából Alf kapott egy új szőnyeg garnitúrát.
Ma elkészült a vezérlés és kuplungszerkezet cseréje. Itt követték el: Fiat Német, Dunakeszi
A kuplung puha mint a vaj, a motor pedig nagyon szépen szól :)
Egy kis előzmény: 2008. februárban Pusztaszabolcson, Schulek Béla váltót cserélt az autómban. Az új kuplungszerkezetet és a váltóolajat vittem hozzá. Az olajról egy véletlen folytán kiderült, hogy nem az én autómba rakta és ezek szerint az új Valeo szettet sem Alfba építette be... ami a kocsiból kikerült az minden volt, csak nem Valeo :-(
A bal ajtó ablakemelője kiugrott valahogy a vezetősínből és nem tudtam felhúzni az ablakot... az ajtókárpitot lebontottam, az üveget kiszedtem, aztán az ablakemelő mechanikát is és vissza a vezetősínre... nem volt jó móka... 3 óra küzdés a 35 fokban.
Ma ki lettek cserélve a hátsó gumi fékcsövek (oldalanként 2-2). Itt cserélték: Fiat Német, Dunakeszi