Mutasd

>> Szerviz2017-04-27

Csütörtök. Reggel mentem a műhelybe, hogy folytassam a DPF pucolást. Vittem még magammal zsíroldót :-). Bele is nyomtam még egy flakonnal, aztán kb egy óra múlva nagynyomásúval elkezdem átjáratni. Nem kicsit durva fekete lé jött ki a rendszerből. Addig engedtem neki amíg nem lett forrás tisztaságú a kilépő víz. Kicsurgattam amit lehetett, aztán levegővel átfújtam mindent, és ment is vissza a helyére. Közben leszedtem az EGR-t is hátha full kormos. Nem volt az. Volt benne korom de nekem nem tűnt soknak. Kicsit megkapargattam, aztan vissza is tettem. MES szerint 99,964-ig nyit, természetesen hibakód nincs.
Aztán próbakör. Gondoltam lepróbálom a tegnap összerakott féket és a ma kipucolt DPF-et is. Egy lezárt német autopályán probáltam ki. A DPF pucolástól jobb lett, de még nem az aminek lennie kellene. Viszont a fék makulátlan lett. Fel is kellett mennem egyből a Mátrába is kipróbálni. Szuper volt :-).
Kicsréltem a tompított izzókat emelt fényerejüre háta a gyertyafénytől kicsit jobb lenne. Tényleg csak kicsit lett jobb. Gondoltam még egy kis fényerő ráférne a lámpákra. Eléggé be voltak mattulva, felpolíroztam őket. De akkor már az összeset elől :-). 1500-assal megcsiszoltam, aztán géppel polír. Így már nem olyan homályos a tekintete :-D. Majd egy esti autózás után kiderül mennyit ért a mutatvány.