Ravlik - Alfa Amore: Az internetes Alfa Romeo közösség

Tagok >> Ravlik >> Spider / GTV 2.0 V6 TB

Spider / GTV 2.0 V6 TB - főkép

Blog

2010-09-28
Most jó nagyon

Minden jó. Tovább »

2009-10-05
Prága

Amennyire nehezen indult annyira jól sikerült ez a mi kis minitúránk Prágába. Örülök, hogy kitartottunk, megérte!:) Viszonylag kevés mintegy fél órás késés után érkeztem a megbeszélt találkozási pontra (mentségemre legyen írva. a 17-ből a 11-be nem egyszerű tervezni) ahol a többiek türelmesen Tovább »

2009-07-28
Giro a főpróba :)

Bármennyire is hihetetlennek tűnt pár héttel ezelött, múlt héten szerdán átvettem a kocsimat!:)) Még nem 100%-os, de megbízhatóan össze lettek rakva és mint az a hétvégén kiderült, hibátlanul szuperált, mármint ami a motort illeti. A féktárcsák kicsit ütnek, de mindent összevetve, még így is s Tovább »

2009-04-23
Brake upgrade the begining of revival

Hihetetlen, de mintegy fél évi rohangászás után, összeállt a kép fék ügyben, a végeredmény: 327-es tárcsa, 4 dugós Brembó (Porsche) féknyereg és egy Certál nevezetű marhakönnyű de nagyonkemény anygból készült nyeregtartó konzol a csonkálvány és a nyereg közé. Nem adták olcsón, a nyergek 80 pénz ( Tovább »

2008-12-31
Olasz túra 8

Aki némi csalást vélt felfedezni a ventimigliai fotosorozatban annak igaza van! Hiszen a kristálytiszta vízű, óriáslaposköves fotó már a gyönyörű Garda tónál készült, ami a sós tenger íze után kész felüdülést, majdhogynem az édes otthon érzését keltette bennünk (Hajrá Balaton!!!). Azért, csak az éde Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Spider / GTV 2.0 V6 TB
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1996
  • Színe:Argento
  • Jellemzők:
    - 1996 cm3
    - 230 LE - 6000 [1/min]
    - 335 Nm - 4000 [1/min]
    - 20 mm es ültetőrugók, voltak, de vissza emeltettem (Nem magyar utakra valók, sajnos!)
    - nyomtávszélesítő pogik(a gyári kerekekhez)
    - 4 kerék, 1 kormány...:))
    - és a hangtechnika: minden gázelvétkor a BOV-szisszenése ! ! :))
  • Extrák:
    Az előző gazdáinak köszönhetően, viszonylag jól felszereltté vált a gép! Köszi Srácok, főleg Gio!!:):

    - bőr ülések
    - utasoldali airbag
    - telifény
    - króm pajzs
    - Curoe Sportivo és kígyós matricák
    - turbó nyomás mérő

    ..és ami már az én birtokomban aplikálódott:

    - Novitec 17" alufelni.
    - Squadra Chip(ek) kb.+30 LE;+48 Nm
    - Xenon lámpák
    - Alfa embléámás szelepsapik.
    - elekromos rendszer felújítása
    - aranyozott akksisaruk
    - 310 mm-es féktárcsák előre
    - Brembo 4 dugós nyergek előre
    -újabb teliféy
    -belső közép-konzol színre fújva
    -3 küllős kormány (facelift utáni)

    Tervek:
    - Pályafelnik és gumik
    - nyitottabb kipufogó rendszer
    -direkt szűrő

    Esetleg:
    a klímát működésbe hozni, bár fura lenne így lassan 4 év után..:)

    Újabb agylövés:
    rövidtáv-utazósítás ( CTV (Corto Turismo Veloce) a 0-son is lehet néha haladni!:)) azaz nagyobb kontrol, esetleges manuális bevatkozásra lehetőséget adó kapcsolók ígényes de sportos elhelyezése valamint:
    olajnyomás
    olajhőfok
    és turbónyomás mérő
    (A régi sajnos kiszált a balesetkor, uhogy oda visszarakom a gyári analóg órát, néha úgy is hiányzott!:))

    Álmok:

    - komolyabb túrbó
    - nagyobb cooler
    - 260-280 LE
    - 2:10:00 alatti idő a Ringen:))

  • Egyéb:
    Kiváló Granturismo! De nem versenyautó!
    ...és gyönyörű!!!

Fotóalbum