Mutasd

>> Esemény2009-04-19

A mai napon új taggal bővült a családunk.

 
>> Tuning és extra2009-02-25

Kidobtam a reflektorból a kékre festett, állítólag xenon-hatású izzókat (pffffeeeejjjjjjjj).
6000K-s xenont pakoltam bele. Még a holtakat is felébreszti, úgy hasítja a sötétséget :))

 
>> Szerviz2009-01-26

Hidegen egyre nehezebben indult, illetve nem melegedett eléggé a hűtővíz. LMM cserével megoldódni látszik a hidegindítási probléma. Az alacsony hőmérséklet oka a termosztát hibája, miszerint túl korán nyitott. Ez is megoldódott egy cserével. Hibakeresés közben ránéztünk a gyertyákra is, bizony megszolgálták az idejüket. NGK platina szett került bele. Egyúttal az olajcsere is megtörtént.

 
>> Szerviz2008-11-04

Ismét a jó minőségű magyar utak b*sztak ki velem.
Menet közben hatalmas koppanás...jobban megnéztem, már 10 centis repedés a szélvédőn. Biztosító persze nem fizet.. :(
Mire hazaértem kb. 500km után, már 30 centis volt a repedés, és csak kúszott tovább.

Megint Andorék, újra itt vagyok, szélvédő kellene :)
Közben dekorációsokkal megcsináltattam a Cuore Sportivo matrinyákot, ne legyen csupasz a kicsike.

Ha már ismét szerviz, akkor az aktuális olajcserét kicsit előrehoztam, Selenia Goldot kapott a Vas.

Hűtőrendszer fagyállóval feltöltve. (151.300 km)

 
>> Szerviz2008-10-10

A futóműből eredő zajok csökkentek a kopott szilentek cseréje után, de még mindig zavaró hangok törtek elő.
Újra ellátogattam Andor-fivérekhez, keressék meg a hibaforrást.
Kiderült, hogy a lengéscsillapítók fáradtak el...jó magyar utak...

Csere után végre csendes lett az eleje. (147300km)

 
>> Szerviz2008-09-19

Vezérlés, szimeringek, első futómű(szilentek, stabilizátor, porvédők)
Annyira gyarapodnak a megtett km-ek, (143.700km) hogy ez is elérkezett.

A vezérlés adott, a futómű viszont egyre zajosabb lett, orvosolni kellett.

Köszönet FalcoKC, Whiteskull (Andor-fivérek) Cartársaknak a gyors, pontos munkáért!

 
>> Tuning és extra2008-05-07

Köszönhetően a megnövekedett rendőri állomány nyomásának, xenont cseréltem. Persze a hatékonysági is egy szempont volt. Fehérebb, és erősebb szettet kapott a Vas.
A rend éber őreinek a kékség nem tetszett a fényszórómban(b*sszák meg). Miért mindig a kisembert basztatják...meg amúgy is kinőttem már a suttyó, feltűnősködő korból :)
Másik fontos érv a csere mellett, hogy projektoros lámpám van, a 35W-os helyett 55W-os került be. Plusz 33% fényerő azért meggyőző. Nem csak papíron, már tapasztalatból is állíthatom, hogy ilyen típusú lámpába 55W-os xenon való.

 
>> Tuning és extra2008-04-07

Lefestettem a féknyergeket.Többen a spray-t ajánlották, de inkább kerestem ecsetes festéket. Szerintem annyival szebb is, mint amennyi időt igénybevett.(1napos meló)
Először csináltam, ahhoz képest jól sikerült.

Egy kis design, egyben rozsdastop is :)

 
>> Tuning és extra2008-04-03

Hosszas kínlódás, agyalás után végre a mai napon sikerült bevarázsolni a helyére egy Simota direktszűrőt.
Megszenvedtem érte, de az a hang, amit most produkál, mindent megért :)

 
>> Szerviz2008-01-04

Ismét elért a típushiba...a másik fényszóróm is beadta a kulcsot, csere.
Ha már ez van, akkor egyúttal egy 8000K-s xenon-szettet is beszereltettem, amit már régóta terveztem.
Úgy látok éjszaka, mintha nappal lenne :)