Mutasd

>> Esemény2022-10-26

Bevallom eddigy nyúl módon ezt nem tettem.
De tekintve a tapasztaltakat a mesés fogyasztást, és azt a nagyfokú harmoniát amit a gép sugall, úgy éreztem az autó kész van arra, hogy megmutassa mit tud.

Az M0-ra felhajtva M2-ben szándékosan nem váltottam el, óvatosan gyorsítottam negyedgázon, épp csak hogy elforogjon odáig, egészen a tiltásig.

Majd mikor elvette a tüzet, elengedtem a gázt és húztam egy hármast, egy segberugást és durrogást hallva egyből beugrott amit eddig a videókon láttam, ÚRISTEN ez ezt is tudja???

Megint magamban kuncogtam és visszaraktam automatába:)

Gurultam a 0-áson és próbálgattam, hogy gyorsít 4000-ről.
Lefordulás előtt vissza visszaváltások, lassítás:)

Aztán megint egy kis gyorsítas.

Hirtelen beugrott hogy jön egy aluljáró:D ablak leereszt sebesség bekészít.. atyaég mennyire kulturált ez az auto, de mégis az az ősi erő ami előtör belőle.

Utána a szokásos körforgalom bejárat előtt még nyomtam egy kövérebbet akkor mindegy merre állt az autó orra ő egyenesbe rakta magát és elrugaszkodott!

Aztán fék szépen végig fűztem az íven, semmi vagánykodás. Kifele egy kis gáz.
Atyaég!

Ezt az elementális őserőt ami ebben a paripában lakozik.

Meg akarom tanulni megülni!
Gy ahogy neki, nekünk jó!

Lehet kell majd mégis az a 300ló majd meg a kétszéles kerék egyszer.
Most így is bőven sok, de eljön az idő:)

Most csak azt akarom tudni mikor hogyan váltsak, mikor nyikkan a kerék a féknél, hogy viselkedik az íveken:)

Zseniálisan csinálja hogy ok te vagy a főnök, de ha belehibázol azért segítek:)

És továbbra is bejáratósnak tekintem nincs ökörködés, csak a manual szerint.

1152km