Mutasd

>> Szerviz2014-11-26

Pár apróság címmel indultunk, de aztán a sok kicsi sokra ment...de legalább minden patent lett és elégedett vagyok a kocsival. Többek között cseréltünk termosztátot, balos ablakemelő elektronikát, első fékbetéteket, légszűrőt, az összes kipufogó tartógumit, egy halom izzót, tisztították az LMM-et, meg ilyesmik. Egy bő százas ráugrott, mert megérdemli :)

Vezérlést, olajat, olaj- és üzemanyagszűrőt az előző tulaj cserélt pár száz km-rel az adás-vétel előtt, ezzel tehát nem kellett foglalkozni. Tavasszal azért cserélünk olajat, bármennyire is keveset futunk addig.
Megnézettem, hogy annyi km-t futott e a kocsi, mint amennyit az óra ír és pozitívan kellett csalódnom. Nemhogy nem futott többet, nagyjából ~10ezer km-rel kevesebbet futott, mint ami az órában van, gondolom cserélték a műszeregységet. Dízelhez képest visszafogott a futása és emiatt is örvend remek állapotnak. Éljen :)

Feldobok pár képet, amit még októberben Horvát- és Olaszországban lőttem a kocsiról. Szép kocsi, na :)