Tagok >> tolobiker >> 166 2.4 JTD 103 KW distinctive >> Blog
- Típus:166 2.4 JTD 103 KW distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:fehér
az olajcserénél olajfolyást fedeztünk fel, amit a kuplungmunkahenger produkált.
csere megtörtént, most ujra jó minden. :-)
ideje volt a cserének, 5w40-es Eneos olajjal, gázolajszűrő,olajszűrő ,levegőszűrő,pollen nem, mert abban csak 4 hónap van...
még mindig volt zörgés elől, ezért 2 felső lengőkar, és a 2 kutyacsont cseréje is megtörtént, meg a bal recsegő féltengelyt is cseréltem, meg mivel egyben könnyebb volt, a kerékcsapágyat is...utána persze futómű állítás.
most csönd van...
szokásos zörgő hangok jöttek előlről, ezért kicseréltem az alsó lengőkar összes szilentjét...
néha minden ok nélkül leállt az autó, majd kis idő múlva elindult újra.
diagnosztika szerint ez a jeladó a hibás…gyors csere, azóta a jelenség nem jelentkezett ujra. köszönet a csepeli HArt autónak, a gyors segítségért
elkezdett erősen cincogni a szíj, ami az eladó szerint nemrég lett cserélve…
sajna a szíj nem olyan rossz, viszont a feszítő, de leginkább a rezgéscsillapító kuka…
könnyű volt csak szíjat cserélni, és maxra húzni,mnt a drága alkatrészt cserélni…
Ruville-t kapott, a feszítő meg uj csapágyat..
sima olajcsere,plusz a 3 szűrő.
Castrol fullos 5w30as olajjal.
előtte légkondi gáz feltöltése, nyomáspróba volt, de szerintem valahol ereszt, mert kiiarja az ICS a légkondi hibát...