Blog
Kicsit sokáig húztam a használt autó vásárlás utáni kötelező szíjcserét, de most megtörtént. Kellemes tempóban első alkalommal röpke 5 órás művelet. Végre láttam az autó szívét belülről is :) Eredmény: DAYCO vezérműszíj: 5.305 HUF DAYCO hosszbordás szíj: 3.834 HUF Belül a váltó körüli műanyag Tovább »
Nos, a gyertyacsere bár már ráfért a motorra, de a dadogás problémáját nem oldottam meg vele. A következő ötlet a gyújtótekercs csere volt. A hiba kód kiolvasása egyertelműsítette hogy az égés az első hengerben rossz. A hibakód törlése után két gyújtótekercset felcserélve a hiba már a második henger Tovább »
Én sem úsztam meg ezt a hibajelzést. Az első pánik után elkezdtem agyalni, mi lehet a baj. A tünetek, elgyengült motor és mintha időnként csak 3 henger járna rendesen. Egyes fordulatszámokon jó volt, de gyorsításkor katasztrófa volt. Kiolvastuk a hibakódokat, és valóban az 1-es hengerben nem jó az é Tovább »
Az autót 196000 km-rel vettem és úgy láttam jónak, hogy 200000-nél lecserélem az olajat így könnyű lesz tartani a 10ezer kilometerenkenti olajcserét. Selenia 20K 10W 40-et kapott a Drága, volt még olajszűrő és levegőszűrő csere is. A légszűrő ház fedelét öröm volt leszedni, mert a hatlapfej már ker Tovább »
A hűtővíz szép lassan és rendszeresen fogyogatott, ezért úgy döntöttem eljött az ideje egy új vízhűtőnek. A Nissens márka mellett döntöttem, mert ár/érték arányban úgy gondolom jó vétel és negatív kritikát sem találtam róla sehol. A csere sikeres volt pár a régi hűtőbe szakadt csavart leszámítva. A Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:CosmicBlue
- Jellemzők:
1.6 Twin Spark, ABS, Automata Klíma, Elektromos ablak elöl, CD lejátszó - Extrák:
16" alufelni, a többin még dolgozok :)