Elvittem Lorit minden alfák szakértőjéhez módosítót és vezérlést cserélni.
Remélem nem fog köhögni már ezután...
Ma végre megszereztem Lorinak a neki járó hátsó lámpákat.
Vasárnap be is izzítom őket.
Örülnék, ha innentől kezdve minden kalapos skodricsekes utánam haladó tudná, hogy ő mostantól érinthetetlen (ha valaki mégis nekikormányoz hátulról, letöröm a kezét, kinyomom a szemét ér ráírom egy táblára a nyakába hogy így járt...)...
Első úton épp kezdtem még jobban beleszeretni a gépbe és miközben 120nál a kormányt simogattam az isztriai kanyarban, a horvát rendőr elém ugrott. Szerencsés ember, mert meg tudtam állni előtte pár centivel... adott egy számlát a szerelemről :(
Színben passzoló homasita szőnyeg nyárra diszkrét tetkóval
Átpakolásztam a szolgálati pözsómból a szükséges menetfelszerelést: vizek, autórádió, szerszámok, szerszámos rekesz, rongyok, elsősegély láda, stb.
Az elakadás jelző háromszög maradt (ez is olasz design), pedig úgy sincs rá szükség... jó lesz, ha valakinek segítenem kell...
Húztam rá homasitás, színben passzoló szövetzacsit, gusztustalan volt a műanyag alapgomb. Ez nem Skoda :)
A gyári Alfa jeles gombra majd karácsony környékén kerítek sort, 35ezer az ára, majd fűzök gyöngyből ajándékokat a családnak...
E korábbi tulaj nem fordított rájuk túl nagy figyelmet, vagy 8-10 izzót kellett kicserélni. Pedig fény nélkül még az Eiffel torony sem az igazi :)
A kék rendszámvilágítást már lefilozofáltam magammal: azt már csak akkor látja a rendőr, amikor elindultam, akkor meg már csak alig-alig.
ugyan nem jött el az ideje, de jó hogy leeresztettük, mert nem volt szép színe :(
Az előző tulaj belement valami állat nagy gödörbe, nem is volt neki való ez a gép...
P6000est akartam venni, de ez jutott :(
Aztán jött a teszt: mégsem teszek rá 215öst :)