Szezon kezdeti olajcsere
-motorolaj Motul 10w60
-olajszűrő Mann
-levegőszűrő
-pollenszűrő
Km: kb 80100
Szezonkezdet=olajcsere
Most Selénia Racing 10w60-at tettem bele és gyári olajszűrőt.
Km. óra állás: 77363 km
Elérkezett a várva várt pillanat 2016.03.27-én. Kitakarás, indítás és már morog is.
Természetesen a kötelező évenként esedékes szervizt is letudtuk, plusz alánéztem de rohadásnak, rozsdásodásnak semmi nyoma.
Amiket kapott:
- Motul 10w60 8100 X-power olaj
- olajszűrő (Mecafilter)
- levegőszűrő (UFI)
- pollenszűrő (Gielle aktív szenes)
Km óra állás: 74270
Újra eltelt 11ezer km, elérkezett az olajcsere ideje.
4,5 liter Petronas 10W40 full szintetikus olajat öntöttem a gépezetbe, remélem szeretni fogja.
Ezen kívül kapott természetesen új olaj/levegő/pollenszűrőt is.
Km. óra állás: 210100
Áruló lettem! De van rá megfelelő magyarázatom. :)
Kicsit kitolódott az olajcserém, de a 20ezerbe így is simán belefértem. Nem lett úgyse gyilkolva az autó.
És most jön az árulás: Mivel kicsit csipegeti a gép az olajat (valahol folyik+szelepszár-szimering) ezért nem Seléniát kapott hanem arany Liqui-Moly 10W40-et. Állítólag ez is nagyon jó minőségű olaj, csak ezért mertem beleönteni.
Az olajon kívül természetesen az olajszűrő/légszűrő/pollenszűrő is cserélve lett.
Km: 199100
Kapott az autó mindenféle szűrőt és friss Selénia 20K Alfa Romeo olajat. Km: 182945
Olaszűrőből, levegőszűrőből és üzemanyagszűrőből a drágább és gyári minőséget kapta (MANN Filter), pollenszűrőből pedig Corteco márkájút kapott. Az üzemanyagszűrővel igencsak megszenvedtem, kb 0,5 liter benzint sikerült is magamra locsolni. :)
Olajcsere Selénia 20K Alfa Romeo olajjal + olajszűrő. Km. állás: 172100
4
533