Az autót már vásárláskor rossz kuplunggal vettem, de gondoltam csak akkor cserélem ha már megadja magát. Természetesen eljött ez a pillanat is. A pedál benyomásakor rázott a kuplung és hülye hangokat is adott ki. Természetesen gyári Valeo készlet (szerkezet-tárcsa-kinyomócsapágy) lett belerakva.
Ezen kívül folydogált a kormányszervó olajam is, mint kiderült a tartályon volt egy aprócska luk. Ez is ki lett cserélve.
A katalizátor és az első kipufogódob is nagyon rossz állapotban volt, ezért ezek kikerültek az autóból és egy cső lett helyette beépítve. :)
Km. óra állás: 192250
Köszönet Gerissimoéknak a szerelésért!
Zöldkártyára vittem volna az autót, de nem csinálták meg mert túl hangos volt a kipufogó. Így egy hónappal a tervezett előtt cseréltem. A katalizátor utáni 3 dobot kellett volna kicserélnem, de újban csak az utolsó 2 dob volt kapható. Az első dobot kénytelen voltam meghegeszteni + fémragasztóval ragasztani mert sehol nem lehetett kapni. Amint lehet kapni a piacon újat az is cserés lesz.
2
488
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8