33 1.3 IE - főkép

Blog

2007-06-09
Eladás

Sokáig árultam az autót, de kevés volt az érdeklődő. Végül már nagyon akartam egy TI-t, így sokkal olcsóbban, mint amit szerettem volna érte kapni, de 2003 decemberében beszámíttattam. Azóta láttam párszor a kocsit, kicsit le van lakva, törve is volt. Sajnálom szegényt, jobb sorsot érdemelt volna. Tovább »

2007-06-09
Minden egyéb

Szerencsére nagyon sok bajom nem volt az autóval. A tuning kimerült annyiban, hogy a kipufogó ki lett cserélve DCS műhelyben, valamint sport légszűrőbetétet kapott az autó. Szervizelni a jobb hátsó kerékagy csapágyat kellett, az önindító rosszalkodott egyszer, valamint a kuplung munkahenger is megad Tovább »

2007-06-09
Javítás

A hátsó ajtó DCS-éknél lett rendbe hozva. A kalapálás már nem volt elég, az ablakemelő is megsérült, az egész ajtó ki lett cserélve egy bontottra. Plusz kapott az autó egy teli polírt. Tovább »

2007-06-09
Biztosító mizéria

A biztosító nem akart fizetni az előbbi történetre. Mondván nem volt gépi erő, így megtagadják a dolgot. Érdekesnek találtam, ilyenről még nem hallottam. Ezexerint ha egy úthenger elindul a lejtőn, pár autót összetör, és esetleg valakit még halálra is gázol, akkor nincs felelős, mert csak a gravitác Tovább »

2007-06-09
És ismét puff.

Körülbelül 3 hét telt el a jobb hátsó ajtóm javítása után. Kaputelefonon kerestek a rendőrök, hogy jó lenne, ha lemennék az autóhoz, mert egy autó áll ki belőle. Lementem, és mit láttam? A frissen javított jobb hátsó ajtómba belegurult egy Punto. Lejtős utcában parkoltam, és a Punto féke valamiért k Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:33 1.3 IE
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1993
  • Színe:Alfa Rosso
  • Jellemzők:
    2001. márciustól 2003. decemberig birtokoltam.

    Az első Alfám. 2001-ben vettem, több, mint 2 és fél évig volt az enyém ez az egyhármas, kilencven pacis boxer. Elég jól ment... Nem vicc, de 7 literrel eljártam a városban! Pedig néha azért megzavartam! :-) Szerettem hajtani, persze nem állat módjára. A motorja kifogástalan volt. Tényleg csak ott volt olajos, ahol annak kellett lennie!
  • Extrák:
    2x elektromos ablak, kormánymagasság állítás, központi zár, sportlégszűrő, sport kipufogódob, gyári dísztárcsa, gyári fekete Alfa Romeo szőnyeg. Nem bővelkedett extrákban, de imádtam! Ezen kívül volt benne egy Sony fejegység, valamint Pioneer hangszórók.

    Ja, és volt egy fityegő csontváz a belső tükrön...! :-)
  • Egyéb:
    Mikor megvettem, az előző tulaj elfelejtette közölni, hogy az autó eleje csúnyán össze volt törve. Ez utóbb sajnos egy-két problémát felvetett. Többek között a futóművet egyszerűen nem lehetett tökéletesen beállítani. Apróbb elektromos gondok voltak, néha szétcsúsztak a csatik. Amíg nállam volt, kétszer volt nagyobb baja. Egyszer az önindító adta meg magát, egyszer pedig a kuplung munkahenger. De mindezek ellenére nagyon szerettem ezt az autót, az összes kis hülyeségével együtt, amivel időnként "megtréfált"...

    De már eladtam. Néha szoktam látni az új tulajt. Egyszer elkapom, és megpróbálom majd erre az oldalra irányítani. :-)

Fotóalbum