Szóval vizsga. Pipa, megvan. Mondjuk ehhez ki kellett cserélni a jobb első tornyot, mert eltört, újra rögzítve lett a kipuffogó és feltöltődött az olaj szintje is. Jövő héten mehetek a "Hivatalba", mert kék környezetvédelmi matricát kaptam a piros helyett. Azért örülök neki. :-D A vizsgalapon feltüntetett elöl található színeltérés ellenére az autó működőképes, így ennek kijavítása bőven ráér. A küszöbök cseréje előbbre való, de az sem égető. Na egyenlőre ennyi.
Tulajdonképpen nem volt rossz állapotban a kipufogó, csak minden egyes eleme külön életet élt. Dolog orvosolva, minek következményeként már nem lehet hallani 10 km-ről, hogy jövök. Sőt, belül alig lehet hallani, hogy jár a motor. Plusz még a bal hátsó ajtó ismét a központi zárás-nyitás részeként üzemel. Kuplung alsó munkahenger csere a tetejébe. Éljen?!
A motor elfogyasztotta a Selénia Goldot. Hamar. Túl hamar!
Nohátakkor cserélődött az összes oil és hozzátartozó szűrő, akksi, toronycsapágyak, gumiharang. Visszakerült a helyére a jobb első dobbetét, így már nincs szörnyűborzalmas hangja, mert nem ér hozzá a kerék. Még a féktárcsákat és betéteket, meg a kuplungot kell cserélni. Már "alig várom"...
Ma kicseréltem a kiegyenlítő tartályt. Ennyi. Ja, 2000-ért sikerült egyet venni bontottan. Ez így baromi jó ár volt. Egyebet nem mondhatok.