Blog >> arese

>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-05-29

Egy kalandos hétvégét tudhatunk a hátunk mögött. A fő cél Arese volt, hogy az Alfa Romeo múzeumot megnézzük. 14-en mentünk, 4 Alfával, hazavittük a kicsikéket. :-)
A múzeum nagy élmény volt, a korábban csak képeken látott műalkotások végre ott álltak előttünk. Láthattuk az új Giuliát is testközelből. Azt kell, hogy mondjam, a QV valami fantasztikus. Nyilván az vonzotta a legjobban a szemet, sok apró részlet van, amit a képek nem adtak vissza. Tömör gyönyör! Voltunk Milanoban, ahol sikeresen a BL döntő előkészületeibe csöppentünk. Hazafelé pedig beugrottunk Bibionéba is. Belefutottunk egy elképesztő autós felvonulásba, ahol csupa Ferrari autózott, de volt köztük Bugatti és Lamborghini is. Teljesen véletlenül pont oda mentek, ahova mi is, így a parkolóban közelebbről is meg tudtuk tekinteni a gyönyörűségeket. Aztán hazafelé még Olaszországban egy 1 órás, majd Szlovéniában egy 2 és fél órás dugót fogtunk ki az autópályán. Így kicsit hosszúra nyúlt a hazaút, de szerencsésen megérkezett mindenki. :-)

>> Eseményolafka // Alfa 75 2.0 TS // 2014-06-09

A kárfelmérést a belső alapos és megfontolt kiszerelése követte, ami kb. 6 hónap alatt ment le, mivel csak minden 4.-5. hétvégén volt időm és lehetőségem ezzel foglalkozni.
A belső kiszerelése egészen jól ment, a visszapillantón kívül semmit nem törtem el. A belső visszapillantó leszerelése egyszerű, de iránymutatás hiányában nem tudhattam, hogy a közepében tengelyirányban egy rugó nyomja szét a két pöcköt, ami a tetőben lévő foglalatba akad bele. Mivel sehogy nem akart lejönni, az ész csődöt mondott és egyszerűen letéptem a helyéről…engedett az öntvény, így viszont kell egy új felfogatás. A többi használható cuccot letároltam felcímkézve és képekkel dokumentálva, mert a visszakerülésük ideje még …khm…nincs eldöntve.
A kókány nagyobb részt elkerülte a Kockát, csak az ’audiofil’ egyik tulaj eszkábálta tele Magnat hangszórókkal a belteret, így lett kukás a két első ajtó kárpit és a kalaptartó nagygenerálra szorul.
A beltér mélyebben valószínűleg soha nem lett lebontva, gyári szigetelések és tömítőanyagok mindenhol, még egy üzenetet is kaptam egy cetli formájában Arese-ből, illetve a jobb első taposólemez szétrohadt maradványai fölött a zajcsillapításba ágyazva egy teljesen gyári taposólemez dugóra is bukkantam…a gyári munkás trehányságából lett egy pótalkatrészem 25 évvel később.
Az autó jobb alján, illetve a bal elején ki kell cserélni a taposólemezeket, illetve a bal oldali két ajtó is anyaghiányosságok miatt cserére szorul. Akinek lenne két fölös darabja szóljon…
DE, végre elindult Kocka a lakatoshoz és a fényezőkamra is le van foglalva mától két hónapra…addig is alkatrészek lelkes gyűjtögetése folyik.